Het is me gelukt.quote:
Nog een keerquote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Sinds m'n buren een kind hebben, klinken ze als teletubbies. "Oh oh!"
Ik trek vanavond een Iron Maiden biertje openquote:
Die had ik gisteren.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik trek vanavond een Iron Maiden biertje open
Oh die heb ik ooit ook een keer gekocht voor een maat van me. 40 euro voor een halve liter in een hip flesje in een hip blik en zoquote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik trek vanavond een Iron Maiden biertje open
Ze zijn inmiddels wat goedkoper.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die heb ik ooit ook een keer gekocht voor een maat van me. 40 euro voor een halve liter in een hip flesje in een hip blik en zo
Je hebt het geredquote:
WATquote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die heb ik ooit ook een keer gekocht voor een maat van me. 40 euro voor een halve liter in een hip flesje in een hip blik en zo
Ik dacht alleen aan een rode panda, champagne, blije mensen, vuurwerk en die bannerquote:
rode panda is al genoegquote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dacht alleen aan een rode panda, champagne, blije mensen, vuurwerk en die banner
kloptquote:
Moussa K.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo mijn favoriete crimineel voedsel in de oven schuiven
Nee nee neeheee: WAT2quote:
goorlie de poorlie. Maar geniet ervanquote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:25 schreef Karzai het volgende:
Kiiiieep, even een uurtje laten pruttelen![]()
[ afbeelding ]
40 euro voor een biertjequote:
ja ach. Een mercedes is ook twee keer zo duur als nodig. Voor de ster.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
40 euro voor een biertjeDan verwacht ik daarna vloeibaar goud te pissen man
Ik vind het al schandalig dat in een bierspeciaalzaak hier een beugelfles Grolsch 7 euro is joh
Wel deksel d'rop, anders droogt de top uit!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:25 schreef Karzai het volgende:
Kiiiieep, even een uurtje laten pruttelen![]()
[ afbeelding ]
Toen ik nog in NL woonde was ik dik tevreden met m'n Clio'tje. Gelukkig doet materieel bezit me weinigquote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ach. Een mercedes is ook twee keer zo duur als nodig. Voor de ster.
geen kluifert?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
goorlie de poorlie. Maar geniet ervan
jajaquote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel deksel d'rop, anders droogt de top uit!
Toch lichtelijk teleurstellend.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:33 schreef Koen66 het volgende:
Ik zie alleen weinig herkenbaars aan de blije mensen in dat plaatje, had het prompt beter wat kunnen verduidelijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |