minuut per 10k?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:04 schreef Van_Poppel het volgende:
De Wet van Herbert treedt bijna in werking
Beter sturen dan een peloton en motopacing?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit gebeurt gevoelsmatig de laatste jaren wel veel vaker.
Het de hele dag binnen de twee minuten houden en het dan alsnog niet kunnen dichten.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tempo gaat straks nog wel echt de lucht inquote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:04 schreef TheArt het volgende:
Ik zie niet in hoe ze hem nog gaan terugpakken met die rugwind.
Wel echt minimale wind.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:04 schreef TheArt het volgende:
Ik zie niet in hoe ze hem nog gaan terugpakken met die rugwind.
Het voordeel van de motoren denk ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Er zullen, zo vermoed ik, meer ploegen gaan werken.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tempo gaat straks nog wel echt de lucht in
Elke redelijke prof kan tegenwoordig, zeker met een beetje meewind), 50+ rijden en dan nog wat motopacing. Dan moet je dus 60 in het peloton rijden om een minuut in te lopen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Beter sturen dan een peloton en motopacing?
100 gram koolhydraten per uur kunnen verteren scheelt ook veel.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Beter sturen dan een peloton en motopacing?
maar tenminste geen tegenwind.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel echt minimale wind.
er ontstaat een mega bloedprop in die laatste haakse bocht. Dat kan niet goed blijven gaan gewoon.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:06 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Er zullen, zo vermoed ik, meer ploegen gaan werken.
Dan krijg je weer die frustrerende beelden bij het bord van 500 m.
Weet je wie ook een bloedprop had en hier gewoon rond rijdt?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er ontstaat een mega bloedprop in die laatste haakse bocht. Dat kan niet goed blijven gaan gewoon.
Bijzonder. Ook altijd eindigen in een binnenstad geeft grote problemen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze komen geen seconde dichter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |