nog niet. Heb wel een nieuwe zak Mora gekregen vandaag maar het is de verkeerde. Deze is weer met frikandelletjes en bamihapjes. Ik had vorige keer een andere met mexicanootjes en kaassouffleetjes. Dat was beter.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Staat de airfryer al in de startblokken?
Zitten wel goede beleggingsobjecten tussen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:34 schreef Momo het volgende:
Ik snap die obsessie met heel dure horloges niet. Klinkt als iets voor onzekere jochies.
Is voor veel mensen een investering. Zet het ook nog net boven stukjes karton.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:34 schreef Momo het volgende:
Ik snap die obsessie met heel dure horloges niet. Klinkt als iets voor onzekere jochies.
Ideale investering eigenlijk (en voor andere zaken). Geen registergoederen, makkelijk liquide te maken en rendeert prima.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is voor veel mensen een investering. Zet het ook nog net boven stukjes karton.
En valt waarschijnlijk ook buiten box3quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ideale investering eigenlijk (en voor andere zaken). Geen registergoederen, makkelijk liquide te maken en rendeert prima.
Ik vind het domweg sneu geld.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:34 schreef Momo het volgende:
Als je het niet opgeeft wel en voor de fiscus lastig om te achterhalen welke klokjes je thuis hebt liggen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En valt waarschijnlijk ook buiten box3
Dat is het in Ter Apel elke dag toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen weer een dag voor de vluchtelingen
Goed verhaal voor veel later op de avondquote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik vind het domweg sneu geld.
Ik heb 45 jaar 2 horloges versleten, met 3 setjes batterijen tot nu toe.
Zal allemaal (omgerekend) 60 euro hebben gekost.
Is niet helemaal waar, trouwens.
Ik heb nog eens een horloge op de kop getikt bij Christie's in Londen. Gekocht van het geld dat ik had verdiend toen ik de winnaar van de Cheltenham Gold Cup in 1990 goed had voorspeld.
Dat horloge was van James Bond geweest.
Dat klokje deed ik dan om als ik op stap ging. En dan zei een dame: "wat heb jij een bijzonder horloge."
En dan legde ik de afkomst uit. Met als toevoeging: "hiermee kon James Bond zien wat mensen onder hun kleding droegen. Zo kan ik nu zien dat jij geen slipje draagt." En dan zei zo'n dame: "dat is HELEMAAL NIET WAAR!" En dan keek ik bezorgd naar mijn klokje en zei: "O nee, dat klopt. Hij staat een uur voor."
Dat leverde me vaak prachtige blauwe ogen op.
Ik heb het kreng maar weer verkocht.
Maar ja daar komt de Tour nietquote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is het in Ter Apel elke dag toch?
Het past allemaal perfect bij deze rit.quote:
Je kunt natuurlijk nog opgeven: "zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens."quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je het niet opgeeft wel en voor de fiscus lastig om te achterhalen welke klokjes je thuis hebt liggen.
Zou wat zijn. Proloog over het AZC-terrein. Dag erop daar de start en dan eindigen op de VAM-bergquote:
Die brancardier met sigaret in z'n bek. Net alsof er niet een gecrashte tankwagen vol kerosine vlak naast hem ligt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:44 schreef Toby56 het volgende:
Het drama van 1964 haalt de meligheid er wel weer uit.
Het zou het begin van een film van David Lynch kunnen zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die brancardier met sigaret in z'n bek. Net alsof er niet een gecrashte tankwagen vol kerosine vlak naast hem ligt.
Gerucht gaat toch dat hij niet mee mocht omdat hij met Gall meegaat naar Lidl?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mühlberger niet in de Tour is toch wel een opmerkelijke keuze
Zeker als je hem nu in Oostenrijk ziet schroeien.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mühlberger niet in de Tour is toch wel een opmerkelijke keuze
Het rusthuis zit al voorzichtig te hopenquote:
Wil je me niet zo noemenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Het rusthuis zit al voorzichtig te hopen
Zo'n filmpje van de slotkilometers, daar word ik bijkant claustrofobisch van.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die hekken in de laatste bocht zijn ook weer geniaal neergezet, daar gaan er een paar het decor in.
Dat lijkt me dan binnen voor Slocky.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die hekken in de laatste bocht zijn ook weer geniaal neergezet, daar gaan er een paar het decor in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |