Zou wat zijn. Proloog over het AZC-terrein. Dag erop daar de start en dan eindigen op de VAM-bergquote:
Die brancardier met sigaret in z'n bek. Net alsof er niet een gecrashte tankwagen vol kerosine vlak naast hem ligt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:44 schreef Toby56 het volgende:
Het drama van 1964 haalt de meligheid er wel weer uit.
Het zou het begin van een film van David Lynch kunnen zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die brancardier met sigaret in z'n bek. Net alsof er niet een gecrashte tankwagen vol kerosine vlak naast hem ligt.
Gerucht gaat toch dat hij niet mee mocht omdat hij met Gall meegaat naar Lidl?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mühlberger niet in de Tour is toch wel een opmerkelijke keuze
Zeker als je hem nu in Oostenrijk ziet schroeien.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mühlberger niet in de Tour is toch wel een opmerkelijke keuze
Het rusthuis zit al voorzichtig te hopenquote:
Wil je me niet zo noemenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Het rusthuis zit al voorzichtig te hopen
Zo'n filmpje van de slotkilometers, daar word ik bijkant claustrofobisch van.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die hekken in de laatste bocht zijn ook weer geniaal neergezet, daar gaan er een paar het decor in.
Dat lijkt me dan binnen voor Slocky.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die hekken in de laatste bocht zijn ook weer geniaal neergezet, daar gaan er een paar het decor in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |