Minder vlakke ritten, meer heuvelritten, langere tijdritten, überhaupt langere ritten, zwaardere bergritten, ik zou er meteen voor zorgen dat het peloton in staking gaat.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het lijkt me eigenlijk best interessant als JIJ eens een keer het parcours voor de Tour ging uittekenen. Wat zou er dan gebeuren? Kost niet veel meer energie dan die dagelijkse voorbeschouwingen die je nu doet. Dan zoeken we daar wel ff iemand anders voor bijvoorbeeld
En wa is daar het praktisch nut van?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik zou er meteen voor zorgen dat het peloton in staking gaat.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je echt het peloton in staking wilt hebben moet je er voor de gein een daaltijdrit in gooien. Het liefst op onverhard.
Two cities in one break zie ik anders niet meer voorbij komenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je bedoelt in de reclame? Ik heb nu onwijs veel zin om naar Jordanie, Kaapverdie of Slovenie te gaan. Het zijn altijd dezelfde regio's/commercials die voorbij komen.
Hopelijk zijn alle sprinters dan al in positie en ga je er dus maar met een kleine groep treintjes op volle snelheid doorheen. Als de helft van het peleton zich laat afzakken omdat het toch al binnen de 5 km zit hoeft het geen groot probleem te zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:35 schreef Makamba_ het volgende:
[ x ]
Enge laatste bocht in de sprint gespot.
En Erik Dekker weet nog steeds van nietsquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Boogerd laat een hele apotheek aan namen voorbij komen uit de jaren 90.
De dag daarvoor was hij slecht, gemiste kans!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Teruggevonden; was bericht naar McNulty waarop Pogacar reageerde met 'I'm good guys, I'm good!'
Niet eens de moeite genomen om een paar vluchtheuvels weg te halen. Dat valt me zelfs voor ASO-begrippen tegen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:35 schreef Makamba_ het volgende:
[ x ]
Dan kun je er beter heuveletappes ingooien, en dan niet alleen met wat heuvels in de laatste 30 kilometer en een aankomst heuvelop.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Persoonlijk ben ik wel klaar met het geforceerd spannend houden. Gooi er nou maar gewoon wat bergetappes in.
Mag hem graag maar zijn chauvinisme is wel iets te veel van het goede. Al was zijn emotionele uitbraak tijdens Segaert zijn winst wel sterk.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeroen vond de wedstrijd van gisteren een nationaal trauma.
Belgjes nemen dit allemaal erg serieus.
Het is natuurlijk wel pijnlijk om, als je al 25 minuten niks hebt weggegeven, te verliezen door een keepersblunder in de 89e minuut.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeroen vond de wedstrijd van gisteren een nationaal trauma.
Belgjes nemen dit allemaal erg serieus.
Fijne MEGA chutequote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:35 schreef Makamba_ het volgende:
[ x ]
Maar over de hele wedstrijd gezien heb je terecht verloren. Er is je geen groot onrecht aangedaan of iets, ook niet tegen de verhouding in verloren. Uiteraard pijnlijk om te verliezen dankzij een blunder van de keeper, maar voor een nationaal trauma heb je meer nodig vind ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel pijnlijk om, als je al 25 minuten niks hebt weggegeven, te verliezen door een keepersblunder in de 89e minuut.
Ze hadden echt niks in de melk te brokkelen. Courtois bokste overigens ook alle ballen rechtdoor al had hij deze blunder niet gemaakt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar over de hele wedstrijd gezien heb je terecht verloren. Er is je geen groot onrecht aangedaan of iets, ook niet tegen de verhouding in verloren. Uiteraard pijnlijk om te verliezen dankzij een blunder van de keeper, maar voor een nationaal trauma heb je meer nodig vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |