Nou nou nouquote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt he. Eerst al die losliggende hooiberg waar Alex Molenaar op verongelukte, en nu dit![]()
[ afbeelding ]
Ja, misschien vroegen ze wel What's your favourite song by Bebe Rexha?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:46 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk niet waar hij op reageerde. Misschien vroegen ze wel "Do you need anything?" en antwoordde hij daarop met "I'm good"
Teruggevonden; was bericht naar McNulty waarop Pogacar reageerde met 'I'm good guys, I'm good!'quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:46 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk niet waar hij op reageerde. Misschien vroegen ze wel "Do you need anything?" en antwoordde hij daarop met "I'm good"
Hey Thierry, kijk eens dom, ja, ho maar.quote:Gouvenou verklaarde bij het Deense TV2 dat hij niet verwacht had dat de etappe tot zulke grote verschillen zou leiden. “We twijfelden over hoe zwaar de zesde rit zou zijn, maar wisten zeker dat de Tourmalet een beslissend moment zou zijn. Eerlijk gezegd hadden we niet zo’n groot gat verwacht en we dachten dat de verschillen aan de meet kleiner zouden zijn”, aldus de Fransman.
Als ze kleinere verschillen hadden willen hebben, dan hadden ze op de top van de Tourmalet moeten eindigen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hey Thierry, kijk eens dom, ja, ho maar.
Als wij dit tot op de seconde perfect kunnen voorspellen, waarom lukt dat de parcoursbouwer van de Tour dan niet?
Ironisch genoeg wel ja. Maar in het hoofd van Thierry werkt dit natuurlijk anders. Die had gedacht dat UAE niet vol zou gaan op de Tourmalet omdat het daarna nog ver was naar de finish. Of hij had gedacht dat Vingegaard na de klim nog kon terugkeren. Allemaal ontzettend naïef.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als ze kleinere verschillen hadden willen hebben, dan hadden ze op de top van de Tourmalet moeten eindigen.
Verkeerde inschatting maar dat was op zich wel een prima etappe. Wat hij bij het parcours van vandaag gedacht heeft is een raadsel.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ironisch genoeg wel ja. Maar in het hoofd van Thierry werkt dit natuurlijk anders. Die had gedacht dat UAE niet vol zou gaan op de Tourmalet omdat het daarna nog ver was naar de finish. Of hij had gedacht dat Vingegaard na de klim nog kon terugkeren. Allemaal ontzettend naïef.
Het lijkt me eigenlijk best interessant als JIJ eens een keer het parcours voor de Tour ging uittekenen. Wat zou er dan gebeuren? Kost niet veel meer energie dan die dagelijkse voorbeschouwingen die je nu doet. Dan zoeken we daar wel ff iemand anders voor bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ironisch genoeg wel ja. Maar in het hoofd van Thierry werkt dit natuurlijk anders. Die had gedacht dat UAE niet vol zou gaan op de Tourmalet omdat het daarna nog ver was naar de finish. Of hij had gedacht dat Vingegaard na de klim nog kon terugkeren. Allemaal ontzettend naïef.
Je bedoelt in de reclame? Ik heb nu onwijs veel zin om naar Jordanie, Kaapverdie of Slovenie te gaan. Het zijn altijd dezelfde regio's/commercials die voorbij komen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn jullie ook zo klaar met Jurgen Klopp en 10000 haren op het hoofd?
En ik heb maar een paar etappes gezien.
Vaginale droogheid al een probleem bij jullie?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je bedoelt in de reclame? Ik heb nu onwijs veel zin om naar Jordanie, Kaapverdie of Slovenie te gaan. Het zijn altijd dezelfde regio's/commercials die voorbij komen.
Minder vlakke ritten, meer heuvelritten, langere tijdritten, überhaupt langere ritten, zwaardere bergritten, ik zou er meteen voor zorgen dat het peloton in staking gaat.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het lijkt me eigenlijk best interessant als JIJ eens een keer het parcours voor de Tour ging uittekenen. Wat zou er dan gebeuren? Kost niet veel meer energie dan die dagelijkse voorbeschouwingen die je nu doet. Dan zoeken we daar wel ff iemand anders voor bijvoorbeeld
En wa is daar het praktisch nut van?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik zou er meteen voor zorgen dat het peloton in staking gaat.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je echt het peloton in staking wilt hebben moet je er voor de gein een daaltijdrit in gooien. Het liefst op onverhard.
Two cities in one break zie ik anders niet meer voorbij komenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je bedoelt in de reclame? Ik heb nu onwijs veel zin om naar Jordanie, Kaapverdie of Slovenie te gaan. Het zijn altijd dezelfde regio's/commercials die voorbij komen.
Hopelijk zijn alle sprinters dan al in positie en ga je er dus maar met een kleine groep treintjes op volle snelheid doorheen. Als de helft van het peleton zich laat afzakken omdat het toch al binnen de 5 km zit hoeft het geen groot probleem te zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:35 schreef Makamba_ het volgende:
[ x ]
Enge laatste bocht in de sprint gespot.
En Erik Dekker weet nog steeds van nietsquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Boogerd laat een hele apotheek aan namen voorbij komen uit de jaren 90.
De dag daarvoor was hij slecht, gemiste kans!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Teruggevonden; was bericht naar McNulty waarop Pogacar reageerde met 'I'm good guys, I'm good!'
Niet eens de moeite genomen om een paar vluchtheuvels weg te halen. Dat valt me zelfs voor ASO-begrippen tegen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:35 schreef Makamba_ het volgende:
[ x ]
Enge laatste bocht in de sprint gespot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |