in de fabriekquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar is capuchon_jongen trouwens?
Beter dan iedere Nederlandse keeper sowieso.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat Lammens niet zo slecht is
Roefs is ook uitstekendquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Beter dan iedere Nederlandse keeper sowieso.
Vlaanderen is ook best sympathiek.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
Ik ben een beetje voor België geworden.
Ook door al die Nederlands die België haten terwijl ze het 500 keer beter doen dan wij. Dat vind ik altijd wat sneu.
Dat is een beetje hetzelfde als die Feyenoorders die toen moesten lachen omdat Ajax uit de halve finale CL lag.
Een beetje half klaarkomen als Spanje een kans heeft. Dat is het wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:33 schreef Mortaxx het volgende:
die Grueter heeft ook geen flauw idee wat ie zegt he
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vlaanderen is ook best sympathiek.
Kan je gewoon geblesseerd zeggen?quote:
Dat is een leuke keeper voor de Engelse middenmoot, maar heeft niet het talent van Lammens.quote:
Weet je wie ook bijna klaar kwam bij een Spaanse?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:36 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een beetje half klaarkomen als Spanje een kans heeft. Dat is het wel.
Al besprokenquote:
Al besproken.quote:
Ik heb vandaag zowel de spelersbus van SC Heerenveen als die van PEC Zwolle gezien!!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:36 schreef Coco het volgende:
We hebben nog geen giga eredivisie stijl keeper blunder gezien.
Al besprokenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |