Het zijn sups ingespoten met Gen V.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:02 schreef tesssssssss het volgende:
Hoe kan het nou eigenlijk als het om zo een klein groepje zou gaan, dt de beveiliging het niet aankan?
Daar kun je dan eigenlijk al aan zien wat voor gajes hier naartoe komt hé ? Dat blijkt nu ook al uit de vechtpartijen. Het merendeel deugt niet en als ze al op de vlucht zijn is vanwege hun slechte gedrag in hun thuisland.quote:Op zondag 12 juli 2026 15:43 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat maakt niets uit. Zelfs de teringzooi in Calais was toentertijd niet afschrikwekkend.
Of ze zijn gewoon met heel veel en niemand heeft het onder controle.quote:
Werknemers van deze orrganisaties hebben gewoon recht op een veilige werkplek net als jij en ik. Als mensen gaan knokken is het wat mij betreft een paar weken cel.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:07 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Of ze zijn gewoon met heel veel en niemand heeft het onder controle.
Dat denk ik eerder, eigenlijk.
....en Vluchtelingenwerk en Het Rode Kruis zijn er ook klaar mee.
Wij zijn dat volk niets verschuldigd.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:01 schreef Mootje_Utrecht het volgende:
Schandalig voor zo’n welvarend land als Nederland.
Maar dat is, denk ik, nu juist het probleem dat er niemand ingrijpt. Nooit, eigenlijk.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:12 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Werknemers van deze orrganisaties hebben gewoon recht op een veilige werkplek net als jij en ik. Als mensen gaan knokken is het wat mij betreft een paar weken cel.
Als dat volk niet gelovig is dan komt er toch een tegenwicht tegen de gelovige mannen met losse handjes? Dus die vluchtelingen eerst goed laten screenen door oudere vluchtelingen voordat men hen toelaat in ons land.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:20 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Wij zijn dat volk niets verschuldigd.
Inderdaad schandalig dat een welvarend land als Nederland dat tuig niet onder controle krijgt en uit kan zetten. Helemaal met je eensquote:Op zondag 12 juli 2026 16:01 schreef Mootje_Utrecht het volgende:
Schandalig voor zo’n welvarend land als Nederland.
Als je nagaat, wie moet er dan ingrijpen?quote:Op zondag 12 juli 2026 16:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar dat is, denk ik, nu juist het probleem dat er niemand ingrijpt. Nooit, eigenlijk.
Ik vond dit op X, het gaat om het stukje van de versslaggeefster.
[ x ]
Wat lul je? Je berichten worden steeds onzinniger, als dat uberhaupt nog mogelijk isquote:Op zondag 12 juli 2026 16:27 schreef torentje het volgende:
[..]
Als dat volk niet gelovig is dan komt er toch een tegenwicht tegen de gelovige mannen met losse handjes? Dus die vluchtelingen eerst goed laten screenen door oudere vluchtelingen voordat men hen toelaat in ons land.
Ja maar die mensen die zo links en idealistisch zijn, die weten toch ook dat als je die mensen gaat verspreiden, je criminelen in je buurt krijg?quote:Op zondag 12 juli 2026 16:33 schreef Homey het volgende:
Dit is overduidelijk een opzetje. Niemand die (helemaal bewust) ingrijpt, om het "uit te hand te laten lopen". Veel media aandacht opeens, terwijl misstanden rondom dat AZC in Ter Apel al jarenlang dagelijkse kost zijn. Dat werd of doodgezwegen, of de schuld werd gelegd bij die winkeliers en inwoners die zogenaamd allemaal radicaal-rechts zijn.
Het doel van deze opzet is munitie om weigergemeentes onder druk te zetten asielzoekers op te nemen, met als argument van ja kijk in Ter Apel loopt het echt over. Met uiteraard de media als pro-asiel propagandisten die dat frame gretig overnemen. Dit is allemaal geen toeval wat er gebeurt.
Uiteraard hebben veel mensen wel door het echt zit, dat die asielzoekers daar helemaal niet thuis horen en weg moeten, maar die mensen zitten niet aan de knoppen.
Haha, het Dublin-akkoord is vervangen door het migratiepact. Ik vind het ook erg laf van nederlanders die zich daar telkens achter verschuilen. Het gaat om europese solidariteit dmv eerlijke verdeling. Je kunt niet van Italie verwachten dat zij alle shit maar regelen. Net zo min dat Ter Apel alle zooi maar regelt.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:33 schreef Akkerdjie het volgende:
Het Dublinakkoord is ook juridisch bindend. Niemand houdt hier zich aan, en er is geen enkele consequentie. Dit bindend naleven zou het hele probleem in een keer verhelpen.
Die bindendheid van verdragen en handvesten is een farce.
In hun beleving zijn blanke autochtonen exact even crimineel en zijn dit slechts incidentjes van een klein groepje.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja maar die mensen die zo links en idealistisch zijn, die weten toch ook dat als je die mensen gaat verspreiden, je criminelen in je buurt krijg?
Zij zelf dus ook.
Als je logisch nadenkt en nagaat dat die hele security het daar in Ter Apel niet aankan. Vluchtelingenwerk en Het Rode Kruis niet, die nota bene in oorlogsgebieden werken.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:50 schreef RotatoR het volgende:
[..]
In hun beleving zijn blanke autochtonen exact even crimineel en zijn dit slechts incidentjes van een klein groepje.
Tijd voor de begeleider om z'n dosis weer wat te verhogen denk ik.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:38 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Wat lul je? Je berichten worden steeds onzinniger, als dat uberhaupt nog mogelijk is
Voor het overgrote gedeelte niet. En bovendien, ook al vindt een deel van de achterban van D66 en PRO dat de asielinstroom wel wat omlaag mag, dat hard roeptoeteren doen ze niet. "speelt wilders in de kaart".quote:Op zondag 12 juli 2026 16:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja maar die mensen die zo links en idealistisch zijn, die weten toch ook dat als je die mensen gaat verspreiden, je criminelen in je buurt krijg?
Zij zelf dus ook.
Het zou al een hoop schelen als we voortaan alle alleenstaande mannen zouden weigeren en alleen nog maar vrouwen en kinderen opvangen. Al die mannen uit middeleeuwse patriarchale culturen vormen gewoon een te groot risico.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als je logisch nadenkt en nagaat dat die hele security het daar in Ter Apel niet aankan. Vluchtelingenwerk en Het Rode Kruis niet, die nota bene in oorlogsgebieden werken.
Dan kan het nooit een klein groepje zijn daar hoef je niet voor afgestudeerd te zijn.
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Maar dat is geen klein groepje.
Natuurlijk niet, als je omgeving vermogend en blank genoeg is koop je alle eventuele opvanglocaties gewoon gezamelijk op. Andere kinderen zijn namelijk sociale experimenten, niet die van mevrouw Halsema.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Zij zelf dus ook.
Het rode kruis en vluchttelingenwerk zijn er niet op toegerest om orde te handhaven. Dat is een politietaak, maar die zitten met capaciteitsproblemen. Hebben hun handen vol aan PVV-tokkies die brand stichten ed.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als je logisch nadenkt en nagaat dat die hele security het daar in Ter Apel niet aankan. Vluchtelingenwerk en Het Rode Kruis niet, die nota bene in oorlogsgebieden werken.
Dan kan het nooit een klein groepje zijn daar hoef je niet voor afgestudeerd te zijn.
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Maar dat is geen klein groepje.
Lekker jonge altijd readyquote:Op zondag 12 juli 2026 16:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Het rode kruis en vluchttelingenwerk zijn er niet op toegerest om orde te handhaven. Dat is een politietaak, maar die zitten met capaciteitsproblemen. Hebben hun handen vol aan PVV-tokkies die brand stichten ed.
Die wonen in buurten waar nooit een AZC zal komen.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Zij zelf dus ook.
"Ja maar Breivik..!"quote:Op zondag 12 juli 2026 16:50 schreef RotatoR het volgende:
In hun beleving zijn blanke autochtonen exact even crimineel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |