Ik vond het bolken de laatste tijd al zo zwaar, nu snap ik het jij zit er bovenopquote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:37 schreef Rob het volgende:
[..]
Alleen als ik op zit DTS kan ik multitasken
* gebrokenglas houdt geschrokken de adem inquote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het bolken de laatste tijd al zo zwaar, nu snap ik het jij zit er bovenop
Even maar geen koffie drinken of iets eten KIJK UITquote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas houdt geschrokken de adem in
Nee inderdaad, ik ga even naar de winkel, dat is veiligerquote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even maar geen koffie drinken of iets eten KIJK UIT
Lol, kijk je wel uit met oversteken en stoepjesquote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik ga even naar de winkel, dat is veiliger![]()
En voor gladde houten vloerenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lol, kijk je wel uit met oversteken en stoepjes
Ja hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lol, kijk je wel uit met oversteken en stoepjes
"het" online doenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:51 schreef ToT het volgende:
Whehe, net boodschappen gedaan, zag ik in de Appie een duidelijk welvarend stelletje rondlopen.
Die dame: "Oh! Wat is dit verrukkelijk! Ik ben echt in geen jaren in een plek zoals deze geweest! Ik ga hier de komende tijd echt nog wel vaker terug komen!"
Haar man. een duidelijk chique persoon van oud geld: "Ja schat, dit is echt wel anders dan het online doen he?"
Wil je minder dan? Prima hoor, geef je punten maar aan mij.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:🥄 Recept: De Ultieme Bolk Worst
Je maakt een bolk worst door een rookworst razendsnel te transformeren met een minnut tijd en een royale dosis bolk kruiden — het resultaat is een absurd lekker, licht mystiek gerecht dat je binnen een oogwenk op tafel hebt.🔥
Ingrediënten
1 rookworst
1 minnut tijd (niet meer, niet minder — anders ontploft de bolk)
1 eetlepel bolk kruiden (de exacte samenstelling is onbekend, maar het ruikt altijd een beetje alsof iemand “BOLK!” heeft geroepen in een kruidvat)
🍳 Bereidingswijze
Verwarm de rookworst
Leg de rookworst op het aanrecht en kijk er streng naar.
De bolk energie zorgt ervoor dat hij vanzelf opwarmt.
(Mocht dit niet gebeuren: 20 sec in de magnetron. Maar dat is eigenlijk valsspelen.)
Activeer de bolk
Strooi de bolk kruiden in een cirkelvormige beweging boven de rookworst.
De cirkel hoeft niet rond te zijn — bolk accepteert chaos.Start de minnut
Zodra je de timer op exact één minnut zet, begint de rookworst zachtjes te brommen.
Dit is normaal.
Als hij begint te zingen, heb je te veel kruiden gebruikt.
Bolkificatie
Na de minnut is de worst officieel bolk.
Snijd hem in dikke plakken en serveer op een bord dat dit niveau van onzin aankan.
Optioneel
Fluister “bolk” tegen het gerecht voor extra smaakdiepte.
🍽️ Serveeradvies
Serveer met aardappelpuree, brood, of gewoon zo uit het vuistje.Een glas rode wijn past er verrassend goed bij.Eet het buiten in de duinen voor maximale bolk-resonantie.🌄
Creatief met AIquote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beetje vreemd maar wel lekker ofzo
Powernapquote:
De tekst hier fatsoenlijk plakken was meer werk dan het recept en de afbeelding genererenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |