We hebben ook wel pech met onze geografische ligging hoor, hier in het stroomgebied van de Rijn en de Maas met talloze meren.quote:
Asielzoekers vreten, schijten, slopen, verkrachten, trekken steun, krijgen zakgeld, trekken zorg en ga zo maar door. Daarom zijn ze ook zo'n groot probleem, ze maken alles duurder en doen alles vanuit ene derde wereld mentaliteit. Je kan geen mooie dingen hebben in je land wanneer je zulke mensen massaal binnen laat. Dus het is overal relevant.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]Werkelijk elk nieuwsonderwerp wordt besmeurd met dit soort gezeik, die asielzoekers moeten het met zijn vijftig doen met een toilet, man. Laat ik het dan nog maar niet over de arbeidsmigranten hebben.
De meeste datacenters koelen helemaal niet bij water, alleen als het extreem warm is.quote:Op maandag 13 juli 2026 04:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Volgens mij gebruiken die kansloze AI data centra ook liters water (en elektriciteit).
Misschien al die suffe AI centra sluiten. Dat scheelt meer water dan een minuutje korter douchen. Meeste Nederlanders douchen sowieso maar een keer per week of minder dus daar zal het watertekort niet aan liggen.![]()
Gewoon weer alles op papier, geen Amerikaanse spionnen die meekijken, geen virus.exe meer, geen ICT-falen, geen haatberichten meer op X, en heel heel veel water en elektra besparen.
En vooral veel minder autisme. Want dat hele internet heeft voor een leger aan zombies/autisten gezorgd die niet meer normaal met elkaar kunnen communiceren en niet eens meer de telefoon durven op te nemen, alleen een suf whatsapp berichtje nog durven sturen.
Dus tip: weg met het internet, te beginnen in Nederland (je moet ergens beginnen).
Watertekort ook opgelost.
Ik zou zeggen kijk eens hoe derde wereldlanden eruit zien, alsof ze hier opeens anders leven.quote:Op zondag 12 juli 2026 23:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Asielzoekers vreten, schijten, slopen, verkrachten, trekken steun, krijgen zakgeld, trekken zorg en ga zo maar door. Daarom zijn ze ook zo'n groot probleem, ze maken alles duurder en doen alles vanuit ene derde wereld mentaliteit. Je kan geen mooie dingen hebben in je land wanneer je zulke mensen massaal binnen laat. Dus het is overal relevant.
Dit topic aanklikken vanuit deze mention-notificatie en op mijn scherm krijgen kostte mijn browser 41,5KB. Voor even alleen de topicdata, dus geen avatars en zo. Dus ik denk dat die 30GB een tikkie overdreven is.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 @ 12:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
@breuls , 30GB voor 10.000 pageviews???
Nou nou nou. Daar zitten ook goede mensen tussen alleen die halen het nieuws niet.quote:Op zondag 12 juli 2026 23:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Asielzoekers vreten, schijten, slopen, verkrachten, trekken steun, krijgen zakgeld, trekken zorg en ga zo maar door. Daarom zijn ze ook zo'n groot probleem, ze maken alles duurder en doen alles vanuit ene derde wereld mentaliteit. Je kan geen mooie dingen hebben in je land wanneer je zulke mensen massaal binnen laat. Dus het is overal relevant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |