SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderhoud jij nog actief een eigen homepage? Welke, en waarom?
[ Bericht 2% gewijzigd door Eightyone op 11-07-2026 03:49:42 ]
Daar heb ik m'n domein in de zes tussenliggende jaren ook voor gebruikt. Opslag, gepruts.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 06:26 schreef mschol het volgende:
ik heb mn eigen domein met een website erachter voor wat dingetjes maar het valt niet echt onder jouw definitie van homepage
Under construction.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 06:31 schreef Eightyone het volgende:
Maar bij het invoeren van de url zagen mensen alleen een witte pagina met een 'hier staat niks'-regeltje.
ik ben pas zeer recentelijk een servertje bij hetzner gaan hosten om dit te doenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 06:31 schreef Eightyone het volgende:
[..
Daar heb ik m'n domein in de zes tussenliggende jaren ook voor gebruikt. Opslag, gepruts.
Maar bij het invoeren van de url zagen mensen alleen een witte pagina met een 'hier staat niks'-regeltje.
Deze lijkt nog in het inbel-tijdperk ontworpen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:22 schreef nostra het volgende:
1 biljoen waard, maar Warren doet zelf de website nog
https://www.berkshirehathaway.com/
Dat 'tk' zat op een of ander vaag eiland.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:14 schreef incel het volgende:
Niet gewoon nog steeds je members.lycos runnen met goedkoop .tk domein waar je 20 virussen van krijgt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |