Zodat ze nog gemener vallen? Nice!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik haat massasprints, niet waar dat de Belgen goed hier in zijn Maar van mij mogen ze verbannen worden uit de tour
Er zou een regel moeten komen dat er in de laatste 20 kilometer een knikje omhoog moet erin zitten of op zijn minst een kasseistrook
Nee je snapt het niet. Met kilmmen val je niet zo snel he.quote:
Niets gemist mooi op tijd.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo, 17.00 geweest. Ik schakel NU in
Beetje vroeg wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo, 17.00 geweest. Ik schakel NU in
Ik accepteer een mooi waaierstuk ook nog. Maar niet te eenvoudig inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik haat massasprints, niet waar dat de Belgen goed hier in zijn Maar van mij mogen ze verbannen worden uit de tour
Er zou een regel moeten komen dat er in de laatste 20 kilometer een knikje omhoog moet erin zitten of op zijn minst een kasseistrook
Jasper is niet meer wat hij geweest is.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jasper nochtans perfect gebracht maar kon het niet afwerken
Er mooi.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jasper nochtans perfect gebracht maar kon het niet afwerken
Die zat slecht geplaatst.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |