Ze rijden nog wel 44 gemiddeld.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:14 schreef Momo het volgende:
Ze zijn aan het remmen om die 2 hansworsten niet in te lopen
Een halve Nederlander derhalve!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:17 schreef Momo het volgende:
Ik wist niet dat Bittner met de dochter van Knaven ging.
Vandaar dat ze zeker met haar carriere is gestopt, nu alleen het huis kuisen, eten koken en fietskleding wassen, BELGEDquote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:17 schreef Momo het volgende:
Welke van de vier?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:17 schreef Momo het volgende:
Wegcijferen voor de man. En Karrel zag dat het goed was.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zeker met haar carriere is gestopt, nu alleen het huis kuisen, eten koken en fietskleding wassen, BELGED
beter dan een half uur over tomatensoep en balletjesquote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
Ze zijn bij Sporza intussen een elftal aan het formeren van de Belgische renners.
Mirre.quote:
Ik vind het wel een leuke discussie, maar snap niet dat ze er zo moeilijk over doen. Tomatensoep is toch heel veilig?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
beter dan een half uur over tomatensoep en balletjes
ik weet dat als ik inspanning ga doen met een lunch van tomatensoep dat dat niet zo lekker voor me is. het zurige gaat dan omhoog komen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke discussie, maar snap niet dat ze er zo moeilijk over doen. Tomatensoep is toch heel veilig?
Ik heb altijd wel zin in tomatensoep, mits goed gemaakt.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik weet dat als ik inspanning ga doen met een lunch van tomatensoep dat dat niet zo lekker voor me is. het zurige gaat dan omhoog komen.
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:37 schreef Pistolero het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DanSE4Mo1Ai/
Jorgenson en Visma staan inmiddels ook op de zwarte lijst van Steef.
de zin is er ook wel en als ik geen zware inspanning er na hoef te doen ook geen last van dat het omhoog komt.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel zin in tomatensoep, mits goed gemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |