"Gratis" omdat je werkgever het betaalt? Is ondertussen ook al ¤90,- per maand, en dan heb je zelfs nog dat je al best snel aan je max zit.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:39 schreef xzaz het volgende:
Ik kan het gratis gebruiken. Heb fable en gebruik het voor zon beetje alles.
We hebben geen max. Ik verbrand elk uur zon miljoen tokens.quote:Op donderdag 9 juli 2026 20:22 schreef knoopie het volgende:
[..]
"Gratis" omdat je werkgever het betaalt? Is ondertussen ook al ¤90,- per maand, en dan heb je zelfs nog dat je al best snel aan je max zit.
Ik las laatst van iemand die 900 dollar per uur verbrande aan tokens. En dat is uiteraard de discount prijs. Als men de processen volledig heeft ingericht op Claude en trawanten dan gaat dat vele malen over de kop opdat de AI leveranciers eindelijk eens iets gaan verdienen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 20:22 schreef knoopie het volgende:
[..]
"Gratis" omdat je werkgever het betaalt? Is ondertussen ook al ¤90,- per maand, en dan heb je zelfs nog dat je al best snel aan je max zit.
Ik start mijn werk met Claude enter en dan een skill aantrappen met ticket nummer. Alles gaat automatisch en ik kan er 4 tegelijk doen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:54 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik las laatst van iemand die 900 dollar per uur verbrande aan tokens. En dat is uiteraard de discount prijs. Als men de processen volledig heeft ingericht op Claude en trawanten dan gaat dat vele malen over de kop opdat de AI leveranciers eindelijk eens iets gaan verdienen.
student?quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:39 schreef xzaz het volgende:
Ik kan het gratis gebruiken. Heb fable en gebruik het voor zon beetje alles.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |