abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221282165
https://www3.nhk.or.jp/nhkworld/en/news/20260709_07/

quote:
Trump: Amerikaans vliegdekschip beschoten door 'Islamitische Republiek Japan'

De recente uitspraken van de Amerikaanse president Donald Trump in Turkije werden gekenmerkt door meerdere verbale versprekingen.

Trump sprak woensdag met verslaggevers naast de Oekraïense president Volodymyr Zelensky, aan de zijlijn van de NAVO-top in Ankara.

Trump zei dat "twee maanden geleden 111 raketten werden afgevuurd door de Islamitische Republiek Japan" op het vliegdekschip USS Abraham Lincoln in de Arabische Zee. Volgens hem vond de aanval plaats gedurende ongeveer een uur.

De president bedoelde kennelijk de Islamitische Republiek Iran.

Trump gebaarde vervolgens naar Zelensky en vroeg de verslaggevers: "Heeft u een vraag voor president Poetin?"

Daarmee noemde hij de Oekraïense president per vergissing de Russische president Vladimir Poetin.

Trump werd vorige maand 80 jaar. Voorafgaand aan zijn verjaardag bracht het Witte Huis een verklaring van zijn arts naar buiten, waarin stond dat Trump in uitstekende gezondheid verkeert en een sterke algehele lichamelijke conditie heeft.
twitter

Niet best als de islamisering daar al rond is... zorgwekkend.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  donderdag 9 juli 2026 @ 14:57:50 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221283416
Die demente debiel zouden ze moeten afzetten en moeten vervangen door de vice president. Ook een debiel, maar niet oud en dement.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221283423
Dit plaatst die grap over Pearl Harbor in de richting van de Japanse premier wel in een heel ander licht :o

Maar nee hoor, die Biden, die was pas seniel! Ofzo.
  donderdag 9 juli 2026 @ 14:59:38 #4
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221283427
Een heel nieuwsartikel over een simpele verspreking? :')
AZ
ALKMAAR
pi_221283463
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 14:59 schreef Durmada het volgende:
Ah, het goedpraten is begonnen :D
pi_221283475
quote:
Nee, een heel nieuwsartikel over een hele simpele man.
pi_221283494
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 14:59 schreef beefkeek het volgende:
Dit plaatst die grap over Pearl Harbor in de richting van de Japanse premier wel in een heel ander licht :o

Maar nee hoor, die Biden, die was pas seniel! Ofzo.
Dat trump seniel lijkt te zijn maakt Biden niet minder seniel.
  donderdag 9 juli 2026 @ 15:10:45 #8
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221283495
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 15:06 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ah, het goedpraten is begonnen :D
Wat valt er precies "goed" te praten aan een verspreking? Je verspreken is geen zonde.
AZ
ALKMAAR
pi_221283503
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 15:10 schreef Durmada het volgende:

[..]
Wat valt er precies "goed" te praten aan een verspreking? Je verspreken is geen zonde.
Omdat bij dit soort versprekingen de Republikeinse partij aan de hekken stond te rammelen dat Biden niet in staat was het land op een fatsoenlijke manier te leiden.

Nu laat Trump exact hetzelfde soort dingen zien. Dat is inderdaad geen zonde, maar zorgt wel voor twijfels of de man nog in staat is om het land te besturen.
pi_221283586
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 15:12 schreef beefkeek het volgende:
Nu laat Trump exact hetzelfde soort dingen zien. Dat is inderdaad geen zonde, maar zorgt wel voor twijfels of de man nog in staat is om het land te besturen.
Eens. Volgens dezelfde redenatie waren dus ook de twijfels van de Republikeinen bij Biden terecht dus.
pi_221283661
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 15:28 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Eens. Volgens dezelfde redenatie waren dus ook de twijfels van de Republikeinen bij Biden terecht dus.
Oh diezelfde twijfels heb ik ook gehad over Biden hoor. Ik ben van mening dat er een maximale leeftijd zou moeten komen, beetje zoals pensioenleeftijd hier. Of een fitheidscheck oid.
pi_221283776
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 15:32 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Oh diezelfde twijfels heb ik ook gehad over Biden hoor. Ik ben van mening dat er een maximale leeftijd zou moeten komen, beetje zoals pensioenleeftijd hier. Of een fitheidscheck oid.
Daar ben ik het inderdaad ook mee eens. Het hoeft echt geen broekventje a la Dassen te zijn, maar iemand van achterin de 70 vind ik wel wat oud voor zo'n belangrijke positie.
pi_221283818
quote:
Biden versprak zich ook toen hem naar zijn favoriete smaak ijsje werd gevraagd en die was ook dement, dus duidelijk toch?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_221283830
De grap is dat Maga nu muisstil is.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221283844
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 15:10 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Beiden waren dat en beiden ook volstrekt ongeschikt voor een rol als POTUS als je het mij vraagt.

Maar kennelijk is in een land met 350 miljoen mensen Trump dan de meest geschikte persoon ofzo, ik weet ook niet hoe dat werkt bij die tyfusyanks :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221283899
Houd je een beetje in als je kritiek hebt op meneer Trump. Dank.
pi_221285298
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juli 2026 15:49 schreef vosss het volgende:

[..]
Beiden waren dat en beiden ook volstrekt ongeschikt voor een rol als POTUS als je het mij vraagt.

Maar kennelijk is in een land met 350 miljoen mensen Trump dan de meest geschikte persoon ofzo, ik weet ook niet hoe dat werkt bij die tyfusyanks :r
Ik vraag me soms sowieso af of het wenselijk is om zulke oude mensen als president te hebben. Trump is de oudste president in de geschiedenis van de VS. Met 80 jaar hoor je al 15 jaar met pensioen te zijn, en al helemaal geen grote keuzes te maken terwijl je brein al jaren achteruit gaat.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Moderator donderdag 9 juli 2026 @ 18:30:25 #18
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221285342
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 15:10 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Minder dan Trump lijkt het

En Biden hielt de eer aan zichzelf
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221285352
Waar ik nog steeds niet van ben bijgekomen, dat ik een keer las dat de IQ van president Trump 18 punten hoger is dan de IQ van destijds president Truman.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')