quote:Trump: Amerikaans vliegdekschip beschoten door 'Islamitische Republiek Japan'
De recente uitspraken van de Amerikaanse president Donald Trump in Turkije werden gekenmerkt door meerdere verbale versprekingen.
Trump sprak woensdag met verslaggevers naast de Oekraïense president Volodymyr Zelensky, aan de zijlijn van de NAVO-top in Ankara.
Trump zei dat "twee maanden geleden 111 raketten werden afgevuurd door de Islamitische Republiek Japan" op het vliegdekschip USS Abraham Lincoln in de Arabische Zee. Volgens hem vond de aanval plaats gedurende ongeveer een uur.
De president bedoelde kennelijk de Islamitische Republiek Iran.
Trump gebaarde vervolgens naar Zelensky en vroeg de verslaggevers: "Heeft u een vraag voor president Poetin?"
Daarmee noemde hij de Oekraïense president per vergissing de Russische president Vladimir Poetin.
Trump werd vorige maand 80 jaar. Voorafgaand aan zijn verjaardag bracht het Witte Huis een verklaring van zijn arts naar buiten, waarin stond dat Trump in uitstekende gezondheid verkeert en een sterke algehele lichamelijke conditie heeft.
Ah, het goedpraten is begonnenquote:Op donderdag 9 juli 2026 14:59 schreef Durmada het volgende:
Een heel nieuwsartikel over een simpele verspreking?
Nee, een heel nieuwsartikel over een hele simpele man.quote:Op donderdag 9 juli 2026 14:59 schreef Durmada het volgende:
Dat trump seniel lijkt te zijn maakt Biden niet minder seniel.quote:Op donderdag 9 juli 2026 14:59 schreef beefkeek het volgende:
Dit plaatst die grap over Pearl Harbor in de richting van de Japanse premier wel in een heel ander licht![]()
Maar nee hoor, die Biden, die was pas seniel! Ofzo.
Wat valt er precies "goed" te praten aan een verspreking? Je verspreken is geen zonde.quote:
Omdat bij dit soort versprekingen de Republikeinse partij aan de hekken stond te rammelen dat Biden niet in staat was het land op een fatsoenlijke manier te leiden.quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:10 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wat valt er precies "goed" te praten aan een verspreking? Je verspreken is geen zonde.
Eens. Volgens dezelfde redenatie waren dus ook de twijfels van de Republikeinen bij Biden terecht dus.quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:12 schreef beefkeek het volgende:
Nu laat Trump exact hetzelfde soort dingen zien. Dat is inderdaad geen zonde, maar zorgt wel voor twijfels of de man nog in staat is om het land te besturen.
Oh diezelfde twijfels heb ik ook gehad over Biden hoor. Ik ben van mening dat er een maximale leeftijd zou moeten komen, beetje zoals pensioenleeftijd hier. Of een fitheidscheck oid.quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:28 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Eens. Volgens dezelfde redenatie waren dus ook de twijfels van de Republikeinen bij Biden terecht dus.
Daar ben ik het inderdaad ook mee eens. Het hoeft echt geen broekventje a la Dassen te zijn, maar iemand van achterin de 70 vind ik wel wat oud voor zo'n belangrijke positie.quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:32 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Oh diezelfde twijfels heb ik ook gehad over Biden hoor. Ik ben van mening dat er een maximale leeftijd zou moeten komen, beetje zoals pensioenleeftijd hier. Of een fitheidscheck oid.
Biden versprak zich ook toen hem naar zijn favoriete smaak ijsje werd gevraagd en die was ook dement, dus duidelijk toch?quote:Op donderdag 9 juli 2026 14:59 schreef Durmada het volgende:
Beiden waren dat en beiden ook volstrekt ongeschikt voor een rol als POTUS als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:10 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Dat trump seniel lijkt te zijn maakt Biden niet minder seniel.
Ik vraag me soms sowieso af of het wenselijk is om zulke oude mensen als president te hebben. Trump is de oudste president in de geschiedenis van de VS. Met 80 jaar hoor je al 15 jaar met pensioen te zijn, en al helemaal geen grote keuzes te maken terwijl je brein al jaren achteruit gaat.quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Beiden waren dat en beiden ook volstrekt ongeschikt voor een rol als POTUS als je het mij vraagt.
Maar kennelijk is in een land met 350 miljoen mensen Trump dan de meest geschikte persoon ofzo, ik weet ook niet hoe dat werkt bij die tyfusyanks
Minder dan Trump lijkt hetquote:Op donderdag 9 juli 2026 15:10 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Dat trump seniel lijkt te zijn maakt Biden niet minder seniel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |