hoop nog steeds dat je gewoon een trol bentquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
R&P is een stuk beter geworden vind ik.
Johquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hoop nog steeds dat je gewoon een trol bent
Hahaquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik denk van niet en dat vind ik oprecht erg voor hem.. Ik kan mij niet voorstellen dat je erg gelukkig kan zijn als je zo vast zit in ouder leed. Het verteert je uiteindelijk. Ergens zal je toch verder moeten gaan en het loslaten?quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Denken is niet zeker weten. En je komt er toch nooit helemaal achter.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk van niet en dat vind ik oprecht erg voor hem.. Ik kan mij niet voorstellen dat je erg gelukkig kan zijn als je zo vast zit in ouder leed. Het verteert je uiteindelijk. Ergens zal je toch verder moeten gaan en het loslaten?
Zoals ik al veel te vaak heb gezegd: soms hoop je gewoon dat het een trol is.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Denken is niet zeker weten. En je komt er toch nooit helemaal achter.
Het komt wel over als getrollll...vooral de herhaling.
TR zettenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:55 schreef Cupfighter het volgende:
Het topic van Lulu888 gaat nergens over en heeft naar mijn mening niks te zoeken op dit forumgedeelte
Daar gaan ze misschien goed op in DTS, maar als je een TR op je eigen topic plaatst in NWS, wordt deze rucksigtloss afgevinkt zonder dat er iets mee wordt gedaan.quote:
Dit jaquote:
Gelukkig zitten we in R en Pquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daar gaan ze misschien goed op in DTS, maar als je een TR op je eigen topic plaatst in NWS, wordt deze rucksigtloss afgevinkt zonder dat er iets mee wordt gedaan.
Topic is weg volgens mij.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:55 schreef Cupfighter het volgende:
Het topic van Lulu888 gaat nergens over en heeft naar mijn mening niks te zoeken op dit forumgedeelte
Klopt @Droopy heeft hem verplaatst naar klbquote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Topic is weg volgens mij.
Als ik iets aanpas gaat ie, blijkbaar, automatisch op vergrendel bericht..quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:35 schreef Iceage het volgende:
Hallo,
Ik wilde een typefout wijzigen maar krijg dit -->
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Mijn reactie met typefout staat er echter nog. Topic waarin ik plaatste is ook niet gesloten.
Enig idee hoe dat komt?
Dankje,Nope kan niet wijzigen dezelfde melding..--->quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als ik iets aanpas gaat ie, blijkbaar, automatisch op vergrendel bericht..
Hij zou nu weer te bewerken moeten zijn
Edit: tis meer hoop ik, zo niet laat het even weten pas ik ze evt wel aan
Ik heb je spelfouten aangepast, denk eerlijk gezegd dat je je bericht nu wel zou kunnen bewerken.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:59 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dankje,Nope kan niet wijzigen dezelfde melding..--->
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Deze melding heb ik nog nooit eerder gehad
Dankjequote:Op zondag 26 juli 2026 00:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb je spelfouten aangepast, denk eerlijk gezegd dat je je bericht nu wel zou kunnen bewerken.
Het vinkje kon ik namelijk nu wel uitgevinkt laten toen ik het bericht opsloeg.
Anders weet ik het ook even niet.
Zet een TR als je iets storend vind, en negeer topics van deze user ipv de volgende keer ga ik sowieso met gestrekt been erin.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:21 schreef Ridocar het volgende:
Ik wilde eigenlijk een algemeen voorstel doen, maar de aanleiding is het zoveelste topic van Masberum met dezelfde modus operandus:
De tt heeft een retorische vraag.
TS heeft een mening dat haaks staat op de rest van R&P.
TS doet niets met de adviezen.
Het topic verzandt in grammarnazi, "mijn intelligentie is jullie weerstand niet waard" en "je weet niet wat er speelt, je was er niet bij".
Erg vermoeiend, want uiteindelijk zit heel R&P in de hoogste boom, heeft TS een hoop adviezen die voor niets lijken geschreven te zijn, en heeft meneer nog steeds een plaat voor z'n kop.
Mijn advies: als het ook maar enigszins uit de klauwen begint te lopen, sluiten en ts mag in Feedback uitleggen wat zijn bedoeling is, want een dagboektopic vermomd als vraag is gewoon zonde van de tijd. Ik wil graag helpen, maar op deze manier ga ik voortaan met gestrekt been een topic van deze user in, wat de intentie ook is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |