Sorry, hij is dood.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blijf van de sexy spider drider af!!!!
Ergens wil ik ook wel weer opnieuw beginnen. Minthara nooit als companion gehad.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, hij is dood.
Ik was verstopt met de Harpers. En in zijn eerste ronde, maakte hij gelijk mijn Tav af.![]()
Maar goed. Mintharabevrijd. Nog even al mijn shit verkopen, en inkopen doen in Moonrise, voordat ik Isobel ga beschermen van Marcus. Stel dat Marcus ontsnapt, kan ik geen inkopen meer doen.
Moet ook nog 100 xp ofzo voor level 8, dus misschien ook even ergens een Shadow vermoorden.
Echt héél goed. D(e)ad Space met realtime hacken is echt een schot in de roos en zeer satisfying. Zeer strakke controls ook. Er had wel iets meer variatie in vijanden gemogen maar voor die 12 uurtjes was het prima te doen.quote:
Veel plezier en frustratie!quote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:14 schreef StateOfMind het volgende:
Mooi, bericht gehad van Nedgame, Mortal Shell 2 ligt klaar
*als niemand kijkt de klok op 12.30u zetten
Ik snap het ook niet. Wie zit hier nou op te wachten manquote:Op donderdag 20 augustus 2026 16:43 schreef Drankster het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Weer jaren dev tijd vergooid aan multiplayer slop. Laten we gewoon weer een nieuwe single player Souls game maken svp.
En dan het liefst ook geen open wereld zoals ER, maar zoals de soulsborne games.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 16:43 schreef Drankster het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Weer jaren dev tijd vergooid aan multiplayer slop. Laten we gewoon weer een nieuwe single player Souls game maken svp.
Dat schip is toch maar 5 minuten joh. Vlieg je doorheen.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ergens wil ik ook wel weer opnieuw beginnen. Minthara nooit als companion gehad.
maar dan moet ik weeeeeeeer dat hele schip door en akte 1
Je hebt dan die Devout versie gehaald, waarmee je 3 dagen eerder kon spelen?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 16:48 schreef Divje het volgende:
[..]
I know, bijna klaar. Wat een griezelig moeilijke game soms
Nee de FitGirl Devout versiequote:Op donderdag 20 augustus 2026 16:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je hebt dan die Devout versie gehaald, waarmee je 3 dagen eerder kon spelen?
Ik weet de actuele cijfers van Elden Ring Nightreign niet maar, dat draagt de naam Elden Ring en is multiplatform. dit is zelfs een Switch 2 exclusive. Misschien Japanners idk.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 16:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Wie zit hier nou op te wachten man. Maar echt.
Misschien wat, 50/100k mensen die dit kopen?
Heb er aan zitten denken om ook de Devout Edition te halen, zodat ik 3 dagen eerder kon spelen, maar wil nu zoveel mogelijk op disc kopen, dus gewacht.quote:
Ondergewaardeerde gamequote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:26 schreef Friday12 het volgende:
Net sleeping dogs uitgespeeld. Jammer het begin net lekker goed te worden en dan is het afgelopen.
Zag die eerder vandaag voorbij komen.quote:
Ja na dit einde was dat eigenlijk verdiendquote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ondergewaardeerde game
Jammer dat we daar nooit een vervolg op hebben gekregen.
Gelukkig veel extra missies van de expansions enz die zijn tofquote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:26 schreef Friday12 het volgende:
Net sleeping dogs uitgespeeld. Jammer het begin net lekker goed te worden en dan is het afgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |