Okquote:Op woensdag 8 juli 2026 18:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Majo is voornamelijk olie, geen probleem.
Gewoon op de buitenkant van de toast smeren en daarin knapperig bakken.
Je gevt je schoooishondje weer puntenquote:Op woensdag 8 juli 2026 18:29 schreef DJMO het volgende:
Deze bolk werd mede mogelijk gemaakt door SwiftKey
Je snapt het echt niet he ?quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
Je gevt je schoooishondje weer punten
Ik ben aan het reizen, dus kan niet constant opletten.quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
neequote:Op woensdag 8 juli 2026 18:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
En daarom staat zij op 1.quote:
Ik will ook mojito 😋quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:34 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Meer groene dingen bolk
quote:
Ik vind het tegenvallenquote:
Je gunfactor is behoorlijk gedaald is het niet?quote:
Ik steun deze motie en gaat over tot de orde van de dag.quote:
Zeker niet. Maar het moet ook niet te makkelijk zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je gunfactor is behoorlijk gedaald is het niet?
Gek. Daar las ik bij Radio 49 net ook al iets over. Ik moet zo weer een bazenuitzending promoten.quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik steun deze motie en gaat over tot de orde van de dag.
Mooi bruggetje toch ?quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:39 schreef Homijn het volgende:
[..]
Gek. Daar las ik bij Radio 49 net ook al iets over. Ik moet zo weer een bazenuitzending promoten.
Hoe zat dat ook alweer met een camper rijden door de bergen ?quote:
Het is gin met citrustonic.quote:
Als ik eraan denk ga ik weer zweten en moet ik mijn billen samenknijpenquote:Op woensdag 8 juli 2026 18:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook alweer met een camper rijden door de bergen ?
Hoe heten die oude dingen uit een sloot ook alweer?quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook alweer met een camper rijden door de bergen ?
Rob pakt het iets leuker op dan jij, het was ook geen sneer.quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoe heten die oude dingen uit een sloot ook alweer?
Ja, bedanktquote:
Verzoekplaatjes mogen ook ?quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:50 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, bedankt![]()
Maar goed, de bazenuitzending begint dus om 19:00 uur
Ja nou, ik vond uitgerekend dat deel van die vakantie niet leuk. Niet voor hem, maar ook niet voor mezelf.quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rob pakt het iets leuker op dan jij, het was ook geen sneer.
Ja hoorquote:
Met DJquote:Op woensdag 8 juli 2026 18:50 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, bedankt![]()
Maar goed, de bazenuitzending begint dus om 19:00 uur
Doe nou niet zo. Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:53 schreef DJMO het volgende:
Maar goed, mijn aanwezigheid hier wordt op dit moment niet op prijs gesteld merk ik.
Gewoon doorposten johquote:Op woensdag 8 juli 2026 18:53 schreef DJMO het volgende:
Maar goed, mijn aanwezigheid hier wordt op dit moment niet op prijs gesteld merk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |