Je ziet me niet, maar ik ben er welquote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:51 schreef chufi het volgende:
weken zie je dr niet en de trigger slaat aan en hoppakee
Ik was a) ziek, b)weer ziek c)iedereen zat d) Gingen naar F1 e) gingen bij @mario390 op bezoek f) naar Croatia.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:51 schreef chufi het volgende:
weken zie je dr niet en de trigger slaat aan en hoppakee
Ooooooh hij had het tegen jouquote:
Proost. Ik heb dit keer jouw favoriet. Een Chouffequote:
Volgens mij heb ik die nog nooit gehad of misschien 1 keer bij de bierproeftijden hierquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Proost. Ik heb dit keer jouw favoriet. Een Chouffe
Leeuwardenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Proost. Ik heb dit keer jouw favoriet. Een Chouffe
Hallo ik ben toch helemal niet in Kroatien 😀quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was a) ziek, b)weer ziek c)iedereen zat d) Gingen naar F1 e) gingen bij @:mario390 op bezoek f) naar Croatia.
We hadden inderdaad een Chouffe bij een van de bierproeverijavonden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog nooit gehad of misschien 1 keer bij de bierproeftijden hier
Wel vlakbijquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
Hallo ik ben toch helemal niet in Kroatien 😀
Ik ook niet. Ik zit in de achtertuin.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
Hallo ik ben toch helemal niet in Kroatien 😀
Die zat volgens mij nooit bij het samen bierproevenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog nooit gehad of misschien 1 keer bij de bierproeftijden hier
Gedeelde smart is halve smartquote:
Wel?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We hadden inderdaad een Chouffe bij een van de bierproeverijavonden.
Was jij er bij bij alle? @D. heeft er vast nog wel een sheetje vanquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Did zat volgens mij nooit bij het samen bierproeven
Harnsquote:
De ramen staan weer open hierquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:02 schreef D. het volgende:
Het lijstje!
[…]
19 maart
Biertje 1
Sancti Adalberti Egmondse Tripel
Biertje 2
D'Achouffe Cherry Chouffe