Nu het boek nog lezen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:51 schreef Domnivoor het volgende:
Aoibhin en ik hebben dit weekend Project Hail Mary gezien.
Deze scoorde 94% op Rottentomatoes.
Dat vonden wij wel terecht
Ja. Die noemde Marc ook al.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Nu het boek nog lezen.
Film was idd geweldig.
Weet je dat er ook een legoset van is?
quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:37 schreef pullup het volgende:
En die tomaten vechten al helemaal niet terug, die zijn kansloos
Aparte trailerquote:
Nee thx,quote:
Ik heb ooit wortels uit de grond gehaald bij een boer. Kon geen wortel meer zienquote:Op woensdag 8 juli 2026 15:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee thx,
heb die tering dingen ooit geplukt in de kassen.
Die planten waar ze aan zitten zijn zo vies dat het me lukte mijn broek, na een week of 3, rechtop te laten staan zonder dat ik erin zat.
Lijkt me ook niets nee, al dat bukkenquote:Op woensdag 8 juli 2026 16:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb ooit wortels uit de grond gehaald bij een boer. Kon geen wortel meer zien![]()
Ellendige dingen, als je het ff fout deed dan zat er een stuk onder je nagel
Waren tuinhandschoenen geen optie?quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb ooit wortels uit de grond gehaald bij een boer. Kon geen wortel meer zien![]()
Ellendige dingen, als je het ff fout deed dan zat er een stuk onder je nagel
Volgens mij had ik die wel aan, maar waren ze zeiknat geworden.quote:
Die zijn toch voor in de sportschool?quote:
En stinken!!!quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee thx,
heb die tering dingen ooit geplukt in de kassen.
Die planten waar ze aan zitten zijn zo vies dat het me lukte mijn broek, na een week of 3, rechtop te laten staan zonder dat ik erin zat.
Het boek?quote:
Making of Gazpachoquote:
De grootste schandvlek uit de NL geschiedenisquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:24 schreef pullup het volgende:
Die slapjanus geeft niet eens antwoord
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3mq5cr4watv27
Een schande van een vent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |