Woah.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:42 schreef Ama het volgende:
Ik ging op mijn 13de al alleen het land door om mensen te meeten.
Jij mag tegenwoordig naar buiten zonder begeleiding?quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit, en op m'n 19e zonder begeleiding.
Op fora zitten en mensen ontmoeten is bijna altijd een deel van mijn leven geweest.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam gewoon nergens tot ik ging studeren.
door wie wel dan?quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat men eens moet uitgaan van het gezegde "don't hate the players, hate the game".
Het hele systeem is er op gericht om iedereen, ongeacht leeftijd of geografische locatie, links, rechts, van boven en recht doormidden de moeder te neuken. Het sociale contract is verscheurd. En dat is niet door boomers gedaan. Of door millenials. Of xnellials.
Je kunt de tyfus krijgen van NatteKutquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:42 schreef sacha het volgende:
JA JEZUS![]()
BEN IK BIJNA 65 PLUS
KAN IK NIET MEER MET KORTING MET DE BUS
Het internet bestond nog niet toen ik 13 was.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:42 schreef Ama het volgende:
Ik ging op mijn 13de al alleen het land door om mensen te meeten.
Jij werkt dan ook niet dus dat heb je al geregeldquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Terecht, wil ik ook niet als ik eerlijk ben.
Yeeeeep, exact dit. Mensen worden keihard bespeeld en gaat er zonder kritiek in mee.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat men eens moet uitgaan van het gezegde "don't hate the players, hate the game".
Het hele systeem is er op gericht om iedereen, ongeacht leeftijd of geografische locatie, links, rechts, van boven en recht doormidden de moeder te neuken. Het sociale contract is verscheurd. En dat is niet door boomers gedaan. Of door millenials. Of xnellials.
Ik ben een paar jaar ouder, ik maakte op m'n 17e ofzo m'n eerste e-mailadres aan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Op fora zitten en mensen ontmoeten is bijna altijd een deel van mijn leven geweest.
Dat rijmt, zusquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:42 schreef sacha het volgende:
JA JEZUS![]()
BEN IK BIJNA 65 PLUS
KAN IK NIET MEER MET KORTING MET DE BUS
Ik niet dus, dankzij m'n life hackquote:
Ik was 19 toen ik voor het eerst op het internet ging. En ik was nog ongeveer de eerste in mijn omgeving.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Op fora zitten en mensen ontmoeten is bijna altijd een deel van mijn leven geweest.
Deed ik ook al sinds m'n 15e ofzoquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja thank god. Dan bleef het gepest gewoon op school.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Het internet bestond nog niet toen ik 13 was.![]()
Op zich wel beter voor mijn ontwikkeling.
Wij konden nog stom dansen zonder dat de hele wereld mee kon kijken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja thank god. Dan bleef het gepest gewoon op school.
Lui met geld en macht die beiden willen behouden. Mooi startpunt is de groep in de Epstein files die geen straffen boven het hoofd hangt.quote:
Ik zei mensen 'van internet'. Vroeger deed ik nog alsof ik mensen van m'n studie kende maar die vlieger ging op een gegeven moment niet meer op.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:44 schreef Ama het volgende:
Daarom kijkt mijn vader er nu ook niet gek van op als ik zeg dat ik met mensen van het forum ga eten in Scheveningen ofzo.![]()
Ja noem het het forum want ga niet steeds zeggen hoe het heet.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zei 'van internet'. Vroeger deed ik nog alsof ik mensen van m'n studie kende maar die vlieger ging op een gegeven moment niet meer op.
IK GA NU 2UNLIMITED OPZETTEN!quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:40 schreef Q. het volgende:
[..]
IN ONZE TIJD BESTOND ER NOG ECHTE MUZIEK, BRAB!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |