Het gore lef he. Zomaar naar buiten gaan.quote:
IN ONZE TIJD BESTOND ER NOG ECHTE MUZIEK, BRAB!quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, @:Q. Ook wij zijn de lul.Alleen wel met betere smaak in muziek.
Ik heb mazzel gehad met m'n ouders ja, en dat de huizenmarkt was ingestortquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus. Alles is en blijft de schuld van de millennials.
En nee, voor er een kat begint te janken, dat interesseert mij persoonlijk vrij weinig. Ik heb ook "gewoon" zelf m'n studieschuld afbetaald en meegeprotesteerd tegen de langstudeerdersboete die destijds boven m'n hoofd hing en de enige reden dat ik in een leuk huis woon, is omdat ik verdomde mazzel had en kerel als partner heb.
Zonder datingapps, overigens. Ik kwam gewoon buiten.
Ik denk dat men eens moet uitgaan van het gezegde "don't hate the players, hate the game".quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De jongere generaties geven inmiddels de veertigers de schuld van alles. Da's geen boomer he.
Ik ging pas op m'n 16e met de trein dus ik had er sowieso niet van kunnen profiteren.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Jij valt haar aan omdat haar reactie op dat nieuws niet overeenkomt met jouw mening.
[..]
Waarom krijg ik nu weer de schuld
Ik heb geen koophuis. Kan ik ook niet betalen.
[..]
Hij moest als nattekitten natuurlijk zelf z'n bus en trein betalen
Die jeugd van tegenwoordig wil ook niet hard meer werken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb mazzel gehad met m'n ouders ja, en dat de huizenmarkt was ingestortEn teringhard gewerkt ook, vandaag alleen even niet.
Ik mocht pas op mn 16e voor het eerst naar buiten.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ging pas op m'n 16e met de trein dus ik had er sowieso niet van kunnen profiteren.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:38 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Oh mijn vader appte dat hij het toch eerst even niet neemt. Als we ooit wel AppleTV hebben (hebben wel andere leuke dingen ook) dan laat ik het wel weten.
Ja maar Elon is triljardair en daar genieten we allemaal van!quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat men eens moet uitgaan van het gezegde "don't hate the players, hate the game".
Het hele systeem is er op gericht om iedereen, ongeacht leeftijd of geografische locatie, links, rechts, van boven en recht doormidden de moeder te neuken. Het sociale contract is verscheurd. En dat is niet door boomers gedaan. Of door millenials. Of xnellials.
Ik zou het gewoon niet doen en van je stokje gaan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terecht wel.
Maar goed, was gezellig, ik ga lunchgenot regelen voordat ik van m'n stokje ga.
Sinds wanneer is 42 jeugd?quote:
Stoppen met online lezen dusquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook nie. Dat is wat ik online lees.
Ik kwam gewoon nergens tot ik ging studeren.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:42 schreef Ama het volgende:
Ik ging op mijn 13de al alleen het land door om mensen te meeten.
Iedereen die meer dan een miljard heeft zou alles boven dat bedrag verplicht moeten investeren in een betere wereld. Elke fucking cent.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar Elon is triljardair en daar genieten we allemaal van!
Sow. Gij vuige avontuurier.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus. Alles is en blijft de schuld van de millennials.
En nee, voor er een kat begint te janken, dat interesseert mij persoonlijk vrij weinig. Ik heb ook "gewoon" zelf m'n studieschuld afbetaald en meegeprotesteerd tegen de langstudeerdersboete die destijds boven m'n hoofd hing en de enige reden dat ik in een leuk huis woon, is omdat ik verdomde mazzel had en kerel als partner heb.
Zonder datingapps, overigens. Ik kwam gewoon buiten.
Oh al 30 jaar dusquote:
Terecht, wil ik ook niet als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Die jeugd van tegenwoordig wil ook niet hard meer werken.
Ja dit, en op m'n 19e zonder begeleiding.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mocht pas op mn 16e voor het eerst naar buiten.
Woah.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:42 schreef Ama het volgende:
Jij mag tegenwoordig naar buiten zonder begeleiding?quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit, en op m'n 19e zonder begeleiding.
Op fora zitten en mensen ontmoeten is bijna altijd een deel van mijn leven geweest.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam gewoon nergens tot ik ging studeren.
door wie wel dan?quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat men eens moet uitgaan van het gezegde "don't hate the players, hate the game".
Het hele systeem is er op gericht om iedereen, ongeacht leeftijd of geografische locatie, links, rechts, van boven en recht doormidden de moeder te neuken. Het sociale contract is verscheurd. En dat is niet door boomers gedaan. Of door millenials. Of xnellials.
Je kunt de tyfus krijgen van NatteKutquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:42 schreef sacha het volgende:
JA JEZUS![]()
BEN IK BIJNA 65 PLUS
KAN IK NIET MEER MET KORTING MET DE BUS
Het internet bestond nog niet toen ik 13 was.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:42 schreef Ama het volgende:
Jij werkt dan ook niet dus dat heb je al geregeldquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Terecht, wil ik ook niet als ik eerlijk ben.
Yeeeeep, exact dit. Mensen worden keihard bespeeld en gaat er zonder kritiek in mee.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar ouder, ik maakte op m'n 17e ofzo m'n eerste e-mailadres aan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Op fora zitten en mensen ontmoeten is bijna altijd een deel van mijn leven geweest.
Dat rijmt, zusquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:42 schreef sacha het volgende:
JA JEZUS![]()
BEN IK BIJNA 65 PLUS
KAN IK NIET MEER MET KORTING MET DE BUS
Ik niet dus, dankzij m'n life hackquote:
Ik was 19 toen ik voor het eerst op het internet ging. En ik was nog ongeveer de eerste in mijn omgeving.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Op fora zitten en mensen ontmoeten is bijna altijd een deel van mijn leven geweest.
Deed ik ook al sinds m'n 15e ofzoquote:Op woensdag 8 juli 2026 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja thank god. Dan bleef het gepest gewoon op school.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Het internet bestond nog niet toen ik 13 was.![]()
Op zich wel beter voor mijn ontwikkeling.
Wij konden nog stom dansen zonder dat de hele wereld mee kon kijken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja thank god. Dan bleef het gepest gewoon op school.
Lui met geld en macht die beiden willen behouden. Mooi startpunt is de groep in de Epstein files die geen straffen boven het hoofd hangt.quote:
Ik zei mensen 'van internet'. Vroeger deed ik nog alsof ik mensen van m'n studie kende maar die vlieger ging op een gegeven moment niet meer op.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:44 schreef Ama het volgende:
Daarom kijkt mijn vader er nu ook niet gek van op als ik zeg dat ik met mensen van het forum ga eten in Scheveningen ofzo.![]()
Ja noem het het forum want ga niet steeds zeggen hoe het heet.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zei 'van internet'. Vroeger deed ik nog alsof ik mensen van m'n studie kende maar die vlieger ging op een gegeven moment niet meer op.
IK GA NU 2UNLIMITED OPZETTEN!quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:40 schreef Q. het volgende:
[..]
IN ONZE TIJD BESTOND ER NOG ECHTE MUZIEK, BRAB!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |