En zo was de mentaliteit in europa niet. Vooral niet zo vlak na de corona.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:25 schreef DavidAZ het volgende:
Als in februari 2022 de NATO alle zijn Europees-gebaseerd straalvliegtuigen naar Polen en Roemenië had overgebracht en 100k troepen had verzameld langs de grens in Polen en een korte bericht had gestuurd naar Kremlin "Probeer het maar eens mafketel" dan zou Poetin met zijn start tussen de benen zijn bunker weer in kruipen en volgende 10 jaar niet eruit komen en deze oorlog zou niet eens beginnen.
Maar jah, daar heb je de ballen voor nodig.
Duitsland is veel te corrupt met Russisch geld. Dus daar zit meer achter denk ik.quote:Op maandag 13 juli 2026 08:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En zo was de mentaliteit in europa niet. Vooral niet zo vlak na de corona.
En schultz.. holy shit wat heeft hij een hoop lopen traineren met zn te voorzichtige houding. Die snapte er echt geen reet van.
Schultz hield gewoon te lang vast aan die samenwerking terwijl hij zich moest realiseren op dat moment dat de wereld veranderd was. Geen hoop meer op goede relatie met moskou en hij had dat wel.quote:Op maandag 13 juli 2026 12:43 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Duitsland is veel te corrupt met Russisch geld. Dus daar zit meer achter denk ik.
Dat illusie hebben meerdere Europese politici nog steeds wel. Gaat veranderen pas wanneer ze door Oekraïne voor de rechter worden getrokken. Redenen genoeg.quote:Op maandag 13 juli 2026 12:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Schultz hield gewoon te lang vast aan die samenwerking terwijl hij zich moest realiseren op dat moment dat de wereld veranderd was. Geen hoop meer op goede relatie met moskou en hij had dat wel.
Duitsland en Rusland hun hobby is samen Oost-Europa opdelen naar zelfbelang.quote:Op maandag 13 juli 2026 12:43 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Duitsland is veel te corrupt met Russisch geld. Dus daar zit meer achter denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |