Werkt dat echt ?quote:
Ik durf te wedden dat ze op alles detecteren dat het sloop melk is zodat er zo min mogelijk zuivel wordt verkocht.quote:
Ik ben het gedrag / gedram van wakker dier gewoon spuugzat. Ik heb simpelweg vlees nodig ofdat ik te weinig eiwitten uit groente binnen krijg.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:18 schreef Lovely het volgende:
Heb de app uit getest en bij de bio melk is gewoon goed en geen sloop melk..
Ik vind het geen gedram, gewoon om mensen attent te maken om voor beter vlees en zuivel te kiezen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben het gedrag / gedram van wakker dier gewoon spuugzat. Ik heb simpelweg vlees nodig ofdat ik te weinig eiwitten uit groente binnen krijg.
Bonen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik vind het geen gedram, gewoon om mensen attent te maken om voor beter vlees en zuivel te kiezen.
Maar dat haal je ook wel uit eieren en ander zuivel of drink je dat niet?
Nope. Een beetje kaas over een ovenschotel of een tosti is de enige zuivel die ik eet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik vind het geen gedram, gewoon om mensen attent te maken om voor beter vlees en zuivel te kiezen.
Maar dat haal je ook wel uit eieren en ander zuivel of drink je dat niet?
Oh je lust geen melk of karnemelk?quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nope. Een beetje kaas over een ovenschotel of een tosti is de enige zuivel die ik eet.
Gadverquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh je lust geen melk of karnemelk?of lekkere yoghurt?
quote:
Dan een dagje later bloedprikken?quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:47 schreef DJMO het volgende:
Schijtzooi. Kan geen bloed prikken vandaag. Huisarts heeft ook suiker aangekruist op prik lijstje.
Daarvoor moet ik nuchter zijn
Autisten flippen hier op.quote:
Ja, zal wel moeten he? Maar dat nuchter zijn gaat problematisch worden, ik sta graag op met koffiequote:
Tja is even niet anders, zo vroeg mogelijk een afspraak plannen..quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, zal wel moeten he? Maar dat nuchter zijn gaat problematisch worden, ik sta graag op met koffie
Is inloop. Vanaf 8 uur.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja is even niet anders, zo vroeg mogelijk een afspraak plannen..
Tot laterquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is echt een lachertje. DTS is dood. Veel geluk en zegen . Ik ben er weg van.
Je mag gewoon koffie zwart drinken of thee en ook water.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:05 schreef DJMO het volgende:
Dus dat betekent bijkans van bed uit de bus in rollen en in het ziekenhuis of bij de mcdonald's ontbijten #vieadik
Een dubbele cheeseburger is lekkerderquote:Op woensdag 8 juli 2026 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag gewoon koffie zwart drinken of thee en ook water.
Ik neem altijd gewoon een boterham mee voor als ik klaar ben
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |