Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Interessante ttDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Dame Greys.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nightshift ?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik wil die Funko poppen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Funky poppen hebben zulke rare hoofdenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
@DJMO Lees dit dan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb deze:quote:Op woensdag 8 juli 2026 03:21 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb deze :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Soul heeft er ook iets van 20.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
DTS is drukker in de nacht dan overdag lijkt het wel.
En soms valt er regen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Overdag zijn meer punten te halenquote:Op woensdag 8 juli 2026 03:30 schreef FreshFruit het volgende:
DTS is drukker in de nacht dan overdag lijkt het wel.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Mwah, dat is ook wel discutabel.quote:
Ligt er aan wie er zijn
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hey dikkop.quote:
Jij komt @Rob aflossen neem ik aan ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind het verder prima hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dikkop? Kijk in de spiegel lelijkerdquote:Wie zegt dat? Hij is nog klaarwakker en ik kan nauwelijks m'n ogen ope. Houden.quote:
Gesprek bjn de huisarts leverde eigenlijk meer vragen op dan dat ik antwoorden kreeg.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Lees even terug. Rob noemde je zo.quote:Op woensdag 8 juli 2026 03:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dikkop? Kijk in de spiegel lelijkerd
[..]
Wie zegt dat? Hij is nog klaarwakker en ik kan nauwelijks m'n ogen ope. Houden.
Gesprek bjn de huisarts leverde eigenlijk meer vragen op dan dat ik antwoorden kreeg.
Maar heb je nu die verwijzing ? Kan hier zo niks mee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eerst bloedonderzoek en echo onderbuik (lever / nieren)quote:Op woensdag 8 juli 2026 03:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lees even terug. Rob noemde je zo.
Maar heb je nu die verwijzing ? Kan hier zo niks mee.Ik heb er één en ik ben er trots op
Alweer een bloed onderzoek ? Hebben ze dat in Luxemburg niet gedaan dan ?quote:Op woensdag 8 juli 2026 03:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Eerst bloedonderzoek en echo onderbuik (lever / nieren)“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar noemt hij mij dikkop dan? Kan mergens iets vinden.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 8 juli 2026 03:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Waar noemt hij mij dikkop dan? Kan mergens iets vinden.
Ik wordt nu onderzocht op specifiek leverwaarde de en enzyzem. In Luxemburg concentreerden ze zich voornamelijk op de thorax (longen en hart) dus anderzoek dan in Luxemburg.quote:Op woensdag 8 juli 2026 03:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alweer een bloed onderzoek ? Hebben ze dat in Luxemburg niet gedaan dan ?Ik heb er één en ik ben er trots op
Check, en die scan krijg je dus ook. Wat vraag je nog meer ?quote:Op woensdag 8 juli 2026 04:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik wordt nu onderzocht op specifiek leverwaarde de en enzyzem. In Luxemburg concentreerden ze zich voornamelijk op de thorax (longen en hart) dus anderzoek dan in Luxemburg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben zijn werkgever nietquote:hooguit een overlast gever
Ik heb er één en ik ben er trots op
Was ook maar een geintje. Even dollen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 04:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben zijn werkgever niethooguit een overlast gever
Er lopen nu twee dingen naast elkaar. Traject bij de huisarts voor lichamelijke klachten, en traject bij fact voor depressie /adhd/alcohol.quote:Op woensdag 8 juli 2026 04:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Check, en die scan krijg je dus ook. Wat vraag je nog meer ?
Volgende maandag gesprek met psych en dan kaart ik aan dat ik een dna onderzoek wil van leverenzymen en de werking van anti depressivia, een 8 daagse opname bij tcn als module binnen m'n bestaande behandeling.
Nog los daarvan zit ik nog met de rechtszaak van de woningbouw, waarover ik volgende week meer zou moeten horen. In gedachten blijf ik daarmee bezig. Hele teksten voorbereiden voor een mogelijk hoger beroep.
Dus rust heb ik niet echt. Tenzij ik het afdwing met slaapmedicatie.
Gisteren wel een hele fijne hypnosessie gehad, dus ik kan hergebruiken voor een korte meditatie specifiek gericht op ontspanning.Ik heb er één en ik ben er trots op
Over de rechtszaak woningbouw heb ik je helemaal niet gehoord.
Hoe verliep dat?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vergeet nog een vierde stresstraject. De Keppel mongool die m'n bloempot van de galerij naar beneden pleurde.
Hij is door behoorlijk wat mensen herkend, met één gemeenschappelijke deler: ze denken allemaal dat het een verward persoon is die op dijk en duin thuishoort. Ik herken hem zelf niet, ook al heb ik daar ruim 3, 5 maand zelf ook gezeten.Ik heb er één en ik ben er trots op
Bezopen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 04:14 schreef FreshFruit het volgende:
Over de rechtszaak woningbouw heb ik je helemaal niet gehoord.
Hoe verliep dat?
Ze trokken zelfs mijn kinderen bezoekregeling op. Woensdag in twijfel omdat ik geen officiële documenten had overhandigd als bewijsstukken.
Het was notabene dezelfde rechtbank die de ots en uithuisplaatsing heeft gevonnisd.Ik heb er één en ik ben er trots op
Het is niet die gozer die jaloers was op je luxe vleeswaren ?quote:Op woensdag 8 juli 2026 04:14 schreef DJMO het volgende:
Ik vergeet nog een vierde stresstraject. De Keppel mongool die m'n bloempot van de galerij naar beneden pleurde.
Hij is door behoorlijk wat mensen herkend, met één gemeenschappelijke deler: ze denken allemaal dat het een verward persoon is die op dijk en duin thuishoort. Ik herken hem zelf niet, ook al heb ik daar ruim 3, 5 maand zelf ook gezeten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, die had ik wel herkend. Die was vrij gedrongen en fors aangelegd. Dit was een lang mager ventje met sn keppeltje opquote:Op woensdag 8 juli 2026 04:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is niet die gozer die jaloers was op je luxe vleeswaren ?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik heb de foto gezien.quote:Op woensdag 8 juli 2026 04:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, die had ik wel herkend. Die was vrij gedrongen en fors aangelegd. Dit was een lang mager ventje met sn keppeltje op“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dus ja. Al met al. Ik krijg 15 juli (of later, als de rechter meer tijd nodig heeft) de uitspraak.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: