Het maakt niet eens uit, Argentinië gaat toch wel de finale halen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 06:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Argentinië heeft het tot nu toe tegen elk land enorm lastig.
Nee hoorquote:Op woensdag 8 juli 2026 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het maakt niet eens uit, Argentinië gaat toch wel de finale halen.
Wat dat betreft zitten sommige spelers heel dichtbij onze eigen melkboerenhondenharenjongetjes van een jaar of 7 die vol overtuiging VAMOOOOS! krijsen als ze de bal een keer de goede kant op weten te schoppen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Probleem is dat die Nederlandse spelers het een keer op tv hebben gezien en dan nadoen zonder het te oefenen
Akkoord. Toch denk ik een simpele overwinning voor Argentinië.quote:Op woensdag 8 juli 2026 06:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Argentinië heeft het tot nu toe tegen elk land enorm lastig.
Die waren 3 wedstrijden goed, tegen Ghana matig en gisteren lukte niets. Díaz sowieso geen top WK, Quintero was de beste.quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:57 schreef DobbyDobby het volgende:
Wat was Colombia slecht zeg.
Heb die echt gruwlijk overschat. Diaz ook geen knikker geraakt. Zuid-Amerikaanse landen vallen tegen dit WK.
Die tweede wordt wel echt kiezen tussen twee kwaden hoorquote:
Qua voetbal niks mis met Engeland toch? Weinig klootzakken in het team.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die tweede wordt wel echt kiezen tussen twee kwaden hoor
Op zich niet (behalve Pickford), maar ik vind ze altijd zo godvergeten vervelend met "It's coming home" etc.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:41 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Qua voetbal niks mis met Engeland toch? Weinig klootzakken in het team.
Noorwegen niet?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zwitserland en België toch de grootste verrassing vind ik.
Die ook ja. Maar die hebben de beste spits van de wereldquote:
Ligt voor de hand ja. Allemaal al eens WK geweest. Is dat al eens eerder voorgekomen? Vast wel.quote:
Ja dat had Liberia ooit ook. Nooit op het WK gestaan. Met alleen een goeie spits kom je er niet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die ook ja. Maar die hebben de beste spits van de wereld
George Weah.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat had Liberia ooit ook. Nooit op het WK gestaan. Met alleen een goeie spits kom je er niet.
Toen deden er ook nog wat minder teams mee.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat had Liberia ooit ook. Nooit op het WK gestaan. Met alleen een goeie spits kom je er niet.
Laatste keer dat ik hap, België grootste verrassing?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zwitserland en België toch de grootste verrassing vind ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |