Ah, kijk, de "bron bevalt meneer ineens niet".quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]hou op zeg.
Met bronnen komen van de grootste regime change instigators van de wereld.
Rusland wilde heel Oekraïne omkopen maar het is in corrupte zakken verdwenen.
Man man man. En dan anderen verwijten in propaganda te trappen.
Gaat me niet eens zozeer om de bron. Meer in combinatie met het artikel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ah, kijk, de "bron bevalt meneer ineens niet".
Hoe voorspelbaar.
Maar het artikel is dus niet waar?quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gaat me niet eens zozeer om de bron. Meer in combinatie met het artikel.
Meer om de gebruikelijke tropes. FSB, corrupt, Kremlin verneukt, doel niet bereikt enzovoorts.
Valt me mee dat ze er geen wodka van hebben gekocht en uit het raam zijn gevallen.
De "bron" is "het artikel".quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:05 schreef inslagenreuring het volgende:
1 ding toe te voegen aan dit verhaal.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Meer om de gebruikelijke tropes. FSB, corrupt, Kremlin verneukt, doel niet bereikt enzovoorts.
Valt me mee dat ze er geen wodka van hebben gekocht en uit het raam zijn gevallen.
quote:Oekraïense droneaanval legt grootste olieraffinaderij van Rusland volledig stil
De olieraffinaderij van Omsk in Rusland, de grootste van het land, heeft de activiteiten moeten stilleggen na een Oekraïense droneaanval. Dat zeggen bronnen tegen persbureau Reuters.
Maandag werd bekend dat Oekraïne de aanval had uitgevoerd op de raffinaderij, zo'n 2500 kilometer van de Oekraïense grens.
Het gaat om een van de verst van het front verwijderde aanvallen sinds het begin van de oorlog.
De stillegging van de fabriek, de grootste producent van benzine in Rusland, verergert naar verwachting de brandstoftekorten in het hele land.
"Installaties bij de olieraffinaderij van Omsk zijn beschadigd als gevolg van de aanval.
Geen enkel personeelslid van de fabriek raakte gewond", zei een woordvoerder van president Vladimir Poetin in Siberië in een verklaring op dinsdag.
Gazprom Neft, de eigenaar van de raffinaderij, heeft nog geen reactie gegeven.
Bron is de Washington Post, artikel is hetgeen ze schrijven.quote:
Het verhaal is juist dat dit geld corrupte zakken in is verdwenen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
1 ding toe te voegen aan dit verhaal.
Als de fsb NIET massaal probeerde oekraieners om te kopen en te manipuleren in 2014 (en daarna) zou het haar werk niet echt bijzonder goed doen.
Van alle claims die hier worden gemaakt lijkt me dat nog wel de minst bijzondere, niet?
Maar je had een probleem "met de bron, ICM het artikel".quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bron is de Washington Post, artikel is hetgeen ze schrijven.
Daar doen ze niet eens aan mee.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:18 schreef michaelmoore het volgende:
Ruzzia gaat nu ook de AI oorlog verliezen
Ja, ik neem de grootste spekkoper van deze oorlog wat minder serieus in de berichtgeving.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar je had een probleem "met de bron, ICM het artikel".
Maar dit klinkt eigenlijk alleen maar nog geloofwaardiger, de gemiddelde Oekraiense ambtenaar kennendequote:Op woensdag 8 juli 2026 13:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bron is de Washington Post, artikel is hetgeen ze schrijven.
[..]
Het verhaal is juist dat dit geld corrupte zakken in is verdwenen.
Anders hadden die enge roeskies heel Oekraïne gekocht.
Dat bedoel ikquote:
Je kunt beter stellen dat de Russen überhaupt nooit ergens aan meedoen, laat staan iets winnen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:18 schreef michaelmoore het volgende:
Ruzzia heeft de automobiel fabricage oorlog en de electronica fabricage oorlog verloren van 1970 tot 2000 en Ruzzia gaat nu ook de AI oorlog verliezen
en maar bluffen over de grote patriottisch war , waar de ijzige kou en voedseltekort de tegenstander heeft vermoord
Nee, ik ben content met keer op keer etaleren hoe hypocriet je bent.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, ik neem de grootste spekkoper van deze oorlog wat minder serieus in de berichtgeving.
Is dat een probleem voor jou?
o ruzzia had grote schrijvers en schakersquote:Op woensdag 8 juli 2026 13:20 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Je kunt beter stellen dat de Russen überhaupt nooit ergens aan meedoen, laat staan iets winnen.
Ja, kunstschaatsen op een pot doping, enfin. Maar dat boeit dan weer helemaal niemand (dat kunstschaatsen).
quote:AI:
Leo Tolstoj: Wereldberoemd om zijn epische meesterwerken.
Zijn roman Oorlog en Vrede (1869) en het tragische verhaal Anna Karenina worden door critici gezien als absolute hoogtepunten uit de wereldliteratuur.
Fjodor Dostojevski:
Een meester in de psychologische roman.
Hij schreef grensverleggende klassiekers zoals Misdaad en Straf (1866) en De Gebroeders Karamazov
Aleksandr Poesjkin:
Wordt beschouwd als de vader van de moderne Russische literatuur en de grootste dichter van het land.
Anton Tsjechov:
Beroemd om zijn vernieuwende korte verhalen en toneelstukken, zoals De Kersentuin.
Jammer dat je het zo moet bekijken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, ik ben content met keer op keer etaleren hoe hypocriet je bent.
Overigens zijn er meerdere bronnen, maar: weet jij veel, wat boeien bronnen nou als je hier lekker de edgy boi uit komt hangen? - en nee, ik ga niet de moeite doen om die te posten.
Je kletst hier volstrekt feitenvrij uit je nek, en bronnen die niet in je straatje passen zijn "niet waar"quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jammer dat je het zo moet bekijken.
Mja, maar niemand heeft hier Oorlog en Vrede gelezen verder. Laat staan de Kremlinpuppets, alsof die verder dan een bladzijde of vijftig van die pil zouden komen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
o ruzzia had grote schrijvers en schakers
als ik daar was in zo een flat zonder lift uit 1950 , dan was iedereen binnen, men hing briefjes bij de bushaltes op om de dochter aan de man te brengen
Die brachten het geld binnen, bloedmooie Russische jonge vrouwen en zuipen dat ze konden , niet normaal
[..]
klopt een boek lezen dat doet niemand meerquote:Op woensdag 8 juli 2026 13:34 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Mja, maar niemand heeft hier Oorlog en Vrede gelezen verder. Laat staan de Kremlinpuppets, alsof die verder dan een bladzijde of vijftig van die pil zouden komen.
Tijd, plaats en omstandigheden. Bekijk jouw artikel eens zo. Een logische conclusie zou dan zijn dat het onderdeel is van bredere hybride oorlogsvoering waarbij partijen elkaars claims onderuit willen schoffelen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je kletst hier volstrekt feitenvrij uit je nek, en bronnen die niet in je straatje passen zijn "niet waar"![]()
Mss moet je je anders opstellen, als je wil dat mensen het anders bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |