abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221274591
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 12:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
_O- hou op zeg.

Met bronnen komen van de grootste regime change instigators van de wereld.

Rusland wilde heel Oekraïne omkopen maar het is in corrupte zakken verdwenen. _O-

Man man man. En dan anderen verwijten in propaganda te trappen.
Ah, kijk, de "bron bevalt meneer ineens niet".

Hoe voorspelbaar.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  woensdag 8 juli 2026 @ 13:05:46 #227
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221274608
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:02 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ah, kijk, de "bron bevalt meneer ineens niet".

Hoe voorspelbaar.
Gaat me niet eens zozeer om de bron. Meer in combinatie met het artikel.

Meer om de gebruikelijke tropes. FSB, corrupt, Kremlin verneukt, doel niet bereikt enzovoorts.

Valt me mee dat ze er geen wodka van hebben gekocht en uit het raam zijn gevallen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221274614
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:05 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Meer om de gebruikelijke tropes. FSB, corrupt, Kremlin verneukt, doel niet bereikt enzovoorts.

Valt me mee dat ze er geen wodka van hebben gekocht en uit het raam zijn gevallen.
Maar het artikel is dus niet waar?
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221274620
quote:
De "bron" is "het artikel".
pi_221274627
quote:

[..]

1 ding toe te voegen aan dit verhaal.

Als de fsb NIET massaal probeerde oekraieners om te kopen en te manipuleren in 2014 (en daarna) zou het haar werk niet echt bijzonder goed doen.

Van alle claims die hier worden gemaakt lijkt me dat nog wel de minst bijzondere, niet? ;)
  woensdag 8 juli 2026 @ 13:11:05 #231
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221274649
niemand gewond geraakt , maar Ruzzia zit zonder benzine en diesel

quote:
Oekraïense droneaanval legt grootste olieraffinaderij van Rusland volledig stil

De olieraffinaderij van Omsk in Rusland, de grootste van het land, heeft de activiteiten moeten stilleggen na een Oekraïense droneaanval. Dat zeggen bronnen tegen persbureau Reuters.

Maandag werd bekend dat Oekraïne de aanval had uitgevoerd op de raffinaderij, zo'n 2500 kilometer van de Oekraïense grens.

Het gaat om een van de verst van het front verwijderde aanvallen sinds het begin van de oorlog.

De stillegging van de fabriek, de grootste producent van benzine in Rusland, verergert naar verwachting de brandstoftekorten in het hele land.

"Installaties bij de olieraffinaderij van Omsk zijn beschadigd als gevolg van de aanval.

Geen enkel personeelslid van de fabriek raakte gewond", zei een woordvoerder van president Vladimir Poetin in Siberië in een verklaring op dinsdag.

Gazprom Neft, de eigenaar van de raffinaderij, heeft nog geen reactie gegeven.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 8 juli 2026 @ 13:15:04 #232
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221274721
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:08 schreef ExTec het volgende:

[..]
De "bron" is "het artikel".
Bron is de Washington Post, artikel is hetgeen ze schrijven.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:08 schreef skysherrif het volgende:

[..]
1 ding toe te voegen aan dit verhaal.

Als de fsb NIET massaal probeerde oekraieners om te kopen en te manipuleren in 2014 (en daarna) zou het haar werk niet echt bijzonder goed doen.

Van alle claims die hier worden gemaakt lijkt me dat nog wel de minst bijzondere, niet? ;)
Het verhaal is juist dat dit geld corrupte zakken in is verdwenen.
Anders hadden die enge roeskies heel Oekraïne gekocht.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 8 juli 2026 @ 13:18:02 #233
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221274755
Ruzzia heeft de automobiel fabricage oorlog en de electronica fabricage oorlog verloren van 1970 tot 2000 en Ruzzia gaat nu ook de AI oorlog verliezen

en maar bluffen over de grote patriottisch war , waar de ijzige kou en voedseltekort de tegenstander heeft vermoord
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221274758
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:15 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Maar je had een probleem "met de bron, ICM het artikel".

:')
pi_221274761
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:18 schreef michaelmoore het volgende:
Ruzzia gaat nu ook de AI oorlog verliezen
Daar doen ze niet eens aan mee.
  woensdag 8 juli 2026 @ 13:19:27 #236
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221274762
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:18 schreef ExTec het volgende:

[..]
Maar je had een probleem "met de bron, ICM het artikel".

:')
Ja, ik neem de grootste spekkoper van deze oorlog wat minder serieus in de berichtgeving.

Is dat een probleem voor jou?
pi_221274771
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:15 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
[..]
Het verhaal is juist dat dit geld corrupte zakken in is verdwenen.
Anders hadden die enge roeskies heel Oekraïne gekocht.
Maar dit klinkt eigenlijk alleen maar nog geloofwaardiger, de gemiddelde Oekraiense ambtenaar kennende _O- _O-
  woensdag 8 juli 2026 @ 13:20:06 #238
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221274772
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:19 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat bedoel ik

met de automobiel- en elektronica productie ook niet
alleen van Wodka en moonshine weten ze alles
pi_221274776
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:18 schreef michaelmoore het volgende:
Ruzzia heeft de automobiel fabricage oorlog en de electronica fabricage oorlog verloren van 1970 tot 2000 en Ruzzia gaat nu ook de AI oorlog verliezen

en maar bluffen over de grote patriottisch war , waar de ijzige kou en voedseltekort de tegenstander heeft vermoord
Je kunt beter stellen dat de Russen überhaupt nooit ergens aan meedoen, laat staan iets winnen.

Ja, kunstschaatsen op een pot doping, enfin. Maar dat boeit dan weer helemaal niemand (dat kunstschaatsen).
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_221274779
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:19 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, dit dus.
pi_221274782
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:19 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ja, ik neem de grootste spekkoper van deze oorlog wat minder serieus in de berichtgeving.

Is dat een probleem voor jou?
Nee, ik ben content met keer op keer etaleren hoe hypocriet je bent.

Overigens zijn er meerdere bronnen, maar: weet jij veel, wat boeien bronnen nou als je hier lekker de edgy boi uit komt hangen? - en nee, ik ga niet de moeite doen om die te posten.
  woensdag 8 juli 2026 @ 13:24:41 #242
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221274801
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:20 schreef BennieButtfuck het volgende:

[..]
Je kunt beter stellen dat de Russen überhaupt nooit ergens aan meedoen, laat staan iets winnen.

Ja, kunstschaatsen op een pot doping, enfin. Maar dat boeit dan weer helemaal niemand (dat kunstschaatsen).
o ruzzia had grote schrijvers en schakers

als ik daar was in zo een flat zonder lift uit 1950 , dan was iedereen binnen, men hing briefjes bij de bushaltes op om de dochter aan de man te brengen
Die brachten het geld binnen, bloedmooie Russische jonge vrouwen en zuipen dat ze konden , niet normaal

quote:
AI:
Leo Tolstoj: Wereldberoemd om zijn epische meesterwerken.
Zijn roman Oorlog en Vrede (1869) en het tragische verhaal Anna Karenina worden door critici gezien als absolute hoogtepunten uit de wereldliteratuur.
Fjodor Dostojevski:
Een meester in de psychologische roman.
Hij schreef grensverleggende klassiekers zoals Misdaad en Straf (1866) en De Gebroeders Karamazov
Aleksandr Poesjkin:
Wordt beschouwd als de vader van de moderne Russische literatuur en de grootste dichter van het land.
Anton Tsjechov:
Beroemd om zijn vernieuwende korte verhalen en toneelstukken, zoals De Kersentuin.
  woensdag 8 juli 2026 @ 13:26:06 #243
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221274810
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:21 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, ik ben content met keer op keer etaleren hoe hypocriet je bent.

Overigens zijn er meerdere bronnen, maar: weet jij veel, wat boeien bronnen nou als je hier lekker de edgy boi uit komt hangen? - en nee, ik ga niet de moeite doen om die te posten.
Jammer dat je het zo moet bekijken.
pi_221274825
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:26 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Jammer dat je het zo moet bekijken.
Je kletst hier volstrekt feitenvrij uit je nek, en bronnen die niet in je straatje passen zijn "niet waar" :W

Mss moet je je anders opstellen, als je wil dat mensen het anders bekijken.
pi_221274866
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:24 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
o ruzzia had grote schrijvers en schakers

als ik daar was in zo een flat zonder lift uit 1950 , dan was iedereen binnen, men hing briefjes bij de bushaltes op om de dochter aan de man te brengen
Die brachten het geld binnen, bloedmooie Russische jonge vrouwen en zuipen dat ze konden , niet normaal
[..]

Mja, maar niemand heeft hier Oorlog en Vrede gelezen verder. Laat staan de Kremlinpuppets, alsof die verder dan een bladzijde of vijftig van die pil zouden komen.
  woensdag 8 juli 2026 @ 13:36:47 #246
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221274878
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:34 schreef BennieButtfuck het volgende:

[..]
Mja, maar niemand heeft hier Oorlog en Vrede gelezen verder. Laat staan de Kremlinpuppets, alsof die verder dan een bladzijde of vijftig van die pil zouden komen.
klopt een boek lezen dat doet niemand meer
ik heb ook alles weg gegooid helaas
pi_221274879
Russische jet drones (Geran 3+) zijn al de hele nacht, ohtend en middag non stop doorgegaan met het aanvallen met Kyiv met vrij veel succes helaas.
  woensdag 8 juli 2026 @ 13:44:42 #248
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221274919
Moscow heeft veel last van het satanische westen en wil preventief gaan aanvallen omdat er ook veel russen gaan wonen

woensdag 8 juli 2026 @ 13:52:44 #249
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221274947
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:28 schreef ExTec het volgende:

[..]
Je kletst hier volstrekt feitenvrij uit je nek, en bronnen die niet in je straatje passen zijn "niet waar" :W

Mss moet je je anders opstellen, als je wil dat mensen het anders bekijken.
Tijd, plaats en omstandigheden. Bekijk jouw artikel eens zo. Een logische conclusie zou dan zijn dat het onderdeel is van bredere hybride oorlogsvoering waarbij partijen elkaars claims onderuit willen schoffelen.

Maar goed. Snap dat zo'n concept lastig is als je graag van het stencil af wilt lezen.
pi_221274954
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')