Omdat ik in een appartementencomplex woon met een VVE die nog strenger is als nazi duitsland. Heb wel een mobiele airco met slang maar ik hou sowieso van een beetje een briesje tijdens het slapen ben iemand die snel zweet dus dit ding ga ik vaker gebruiken en de airco alleen als het echt 30 graden is of zoquote:
Wiekenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:00 schreef incel het volgende:
maar het was super simpel gewoon de wieken erin klikken en gaan met die banaan.
Ja dat is het enige durf hem niet aan te laten als ik er niet ben maar ja heb hem sowieso alleen maar aan als ik toch ga slapen dus dan maakt het niet zo veel uit.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:10 schreef epicbeardman het volgende:
Waarom AliExpress, nu heb je kans dat je wakker wordt onder een vonkenregen. En dan bedoel ik niet de ipas van de Lidl
Propellors/bladen dan weet ik veelquote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:10 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Wieken
Je hebt geen molen gekocht
M'n kamer is groter dan dat hoor maar ik ga niet al mijn kama sutra schilderijen die er ook hangen aan jullie laten zienquote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:11 schreef nostra het volgende:
- Extra verduisterende gordijnen
- Geen versiersels of schilderijen
- Slechts functionele lamp en blaasding
Je kamer kwalicieert voor Fok.
Dat snap ik, er moet iets aan de verbeelding overblijven voor de Fok!chickies die je nog gaat fixen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:11 schreef incel het volgende:
[..]
M'n kamer is groter dan dat hoor maar ik ga niet al mijn kama sutra schilderijen die er ook hangen aan jullie laten zien
Wat? Airco's? Het probleem is dat ik appartement heb met VVE en dus niet zomaar split unit kan installeren.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:12 schreef epicbeardman het volgende:
Op Amazon heb je voor 100¤ echt van gerenommeerde bedrijven hele units
Zou daar niet op besparen, en dan is 100¤ nog cheap. Beetje ding kost 300+
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:11 schreef nostra het volgende:
Nee geen airco maar echt goede plafondventilators, die geen risico hebben dat je hele complex af fiktquote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:13 schreef incel het volgende:
[..]
Wat? Airco's? Het probleem is dat ik appartement heb met VVE en dus niet zomaar split unit kan installeren.
Allereerst heb ik niet zo veel geld en verder zal t denk wel meevallen zoals ik al zei gebruik hem alleen als ik eronder slaap dus ja als hij in de fik vliegt ben ik de eerste die het merkt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee geen airco maar echt goede plafondventilators, die geen risico hebben dat je hele complex af fikt
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:11 schreef nostra het volgende:
Alsof jullie allemaal zo'n hippe slaapkamer hebbenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |