Ik heb antwoord gegeven op je vraag. Als het voor een juiste zaak is, kan er besloten worden om milder op te treden. Wat hier het geval is.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:38 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Nee dat was het niet. Je ontwijkt de vraag gewoon, omdat je niet toe durft te geven Maakt verder niet uit, ik had niet anders verwacht.
Nee, want dan is het volgend jaar weer beklad of vernield, of is er nog meer overlast.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb antwoord gegeven op je vraag. Als het voor een juiste zaak is, kan er besloten worden om milder op te treden. Wat hier het geval is.
Nee, ik ben serieus.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
5 jaar voor wat verf op een stuk steen.
Mafketel dat je er bent. Je bent nu gewoon aan het trollen.
Is er ook iets waarvan je denk dat wat lichter aangepakt moet worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus.
Het bekladden van nationale monumenten op zulke dagen vind ik een schande en een ernstig gebrek aan respect voor het land. Het is ideologisch vandalisme stoelend op complotmeuk, leugens en haat voor een bepaald land. Dat mag men keihard aanpakken wat mij betreft.
Palestijnse vlaggen verbranden in het openbaar is dan ook niet zo'n probleem dus? Beetje as, zo opgeruimd.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is er ook iets waarvan je denk dat wat lichter aangepakt moet worden.![]()
Iets wat minder goed past in je keiharde bestrafungs SM fetish.
Nou ga je gang zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:55 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Palestijnse vlaggen verbranden in het openbaar is dan ook niet zo'n probleem dus? Beetje as, zo opgeruimd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |