Werkpaard?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:36 schreef wimderon het volgende:
Is mijn Quinn [ afbeelding ] zich nou aan het opofferen
Moet wel voor Pedersen he.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:36 schreef wimderon het volgende:
Is mijn Quinn [ afbeelding ] zich nou aan het opofferen
Op zich wel een logische tactiek, maar wel een risico.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Goed voor de wedstrijd, maar raar van Lidl
Snap niks van deze tactiek.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op zich wel een logische tactiek, maar wel een risico.
Blijft de groep vooruit is Vacek topfit, worden ze bijgehaald zit Lidl trek met 3 renners om Pedersen te laten sprinten + groene truiquote:
Hij kan dadelijk op het klimmetje demarreren.quote:
QUINN Simmons, maar ik denk dat Wim het over Sean QUINN had.quote:
Ja dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
QUINN Simmons, maar ik denk dat Wim het over Sean QUINN had.
Nu gaan ze voor het klimmetje gepakt worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:39 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Blijft de groep vooruit is Vacek topfit, worden ze bijgehaald zit Lidl trek met 3 renners om Pedersen te laten sprinten + groene trui
Dat was allicht ook gebeurd als hij wel had mee gereden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:40 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nu gaan ze voor het klimmetje gepakt worden.
Dat was mogelijk geweest. Doordat Vacek niet meer meereed was de samenwerking in de kopgroep ook direct. Nu geef je het voordeel weg.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was allicht ook gebeurd als hij wel had mee gereden.
Voetbal over wielrennen kiezenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Rond wanneer zijn ze binnen? Hopelijk voor 18u? Want Messi speelt straks
Ze moeten nog 40 kilometer!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Rond wanneer zijn ze binnen? Hopelijk voor 18u? Want Messi speelt straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |