Dus hij gaat 7x de Tour winnen?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:07 schreef Felagund het volgende:
Fact about Træen Torstein (Uno-X Mobility)
In 2022 was testicular cancer discovered by an cycling arts.
Leuke feitjes van Steef.
Fietskunst?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:07 schreef Felagund het volgende:
Leuke feitjes van Steef.
Waterbottles for everyone!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
De UCI heeft keiharde maatregelen genomen.
Nee, UAE zet zo de e-bikes aan en brommeren die 7,5 minuut zo dichtquote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
De winnaar zit in de vlucht van de dag neem ik aan?
Ferrie ausstechend inklisj joenoowquote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:07 schreef Felagund het volgende:
Leuke feitjes van Steef.
Pedersen zit in groep 2.quote:
Op zich is Pedersen de beste sprinter in G2 dus het is een slimme tactiek.quote:
Eens. Maar Vacek kan het prima zo verkopen aan de andere koplopers dat ze erin trappen en zijn winstkansen verder vergroten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:33 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Met deze renners kopgroep is de kans een stuk groter voor Vacek, dan voor Pedersen.
Ja, maar zo hoeft Vacek dus ook vooraan niets te doen en is zijn winstkans nog groter.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:33 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Met deze renners kopgroep is de kans een stuk groter voor Vacek, dan voor Pedersen.
Werkpaard?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:36 schreef wimderon het volgende:
Is mijn Quinn [ afbeelding ] zich nou aan het opofferen
Moet wel voor Pedersen he.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:36 schreef wimderon het volgende:
Is mijn Quinn [ afbeelding ] zich nou aan het opofferen
Op zich wel een logische tactiek, maar wel een risico.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Goed voor de wedstrijd, maar raar van Lidl
Snap niks van deze tactiek.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op zich wel een logische tactiek, maar wel een risico.
Blijft de groep vooruit is Vacek topfit, worden ze bijgehaald zit Lidl trek met 3 renners om Pedersen te laten sprinten + groene truiquote:
Hij kan dadelijk op het klimmetje demarreren.quote:
QUINN Simmons, maar ik denk dat Wim het over Sean QUINN had.quote:
Ja dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
QUINN Simmons, maar ik denk dat Wim het over Sean QUINN had.
Nu gaan ze voor het klimmetje gepakt worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:39 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Blijft de groep vooruit is Vacek topfit, worden ze bijgehaald zit Lidl trek met 3 renners om Pedersen te laten sprinten + groene trui
Dat was allicht ook gebeurd als hij wel had mee gereden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:40 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nu gaan ze voor het klimmetje gepakt worden.
Dat was mogelijk geweest. Doordat Vacek niet meer meereed was de samenwerking in de kopgroep ook direct. Nu geef je het voordeel weg.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was allicht ook gebeurd als hij wel had mee gereden.
Voetbal over wielrennen kiezenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Rond wanneer zijn ze binnen? Hopelijk voor 18u? Want Messi speelt straks
Ze moeten nog 40 kilometer!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Rond wanneer zijn ze binnen? Hopelijk voor 18u? Want Messi speelt straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |