Altijd genot. Net als Vianden of die aankomsten in de ronde van Andalucië of Galiciëquote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Peyrepertuse! Daar is een kicken klimmetje, zoals een paar jaar terug te doen was in de Route d'Occitanie.
Waarom houden ze het verschil zo klein? Is toch niet nodig..quote:
Denk eigenlijk dat Pogi gewoon het geel wil de rest van de Tourquote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:28 schreef mitt het volgende:
[..]
Waarom houden ze het verschil zo klein? Is toch niet nodig..
Is een miljard graden. Neem lekker de dag vrij..quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat Pogi gewoon het geel wil de rest van de Tour
Wat nou als hij morgen wint in PAU?quote:
Dan krijgen we vanaf nu een hosanna voorbeschouwing voor elke rit naar PAU?quote:
Een ritzege is een ritzege, de locatie is niet rullevant.quote:
Voor een dinsdagdip klinkt dit behoorlijk mentaal gebalanceerd.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een ritzege is een ritzege, de locatie is niet rullevant.
Vacek zou ik niet te ver weg laten rijden.quote:
Ja, twee hardrijders weg laten rijden, lijkt mij niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vacek zou ik niet te ver weg laten rijden.
Dat mag wel hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vacek zou ik niet te ver weg laten rijden.
Vanwege FPCL?quote:
Daar heb ik enkel Italianenquote:
Ik heb hem ook bij een bepaald spelletje!quote:
Normaal haat ik dat koersverloop maar nu zou me dat best goed uitkomen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tratnik gaat nu twee uur lang meerijden met Vacek en vervolgens kansloos de sprint verliezen. En erachter gaan ze niet samenwerken.
#hetnieuwewielrennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |