Jawel, overduidelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Welnee, gewoon matig team, overhyped.
Beide.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:24 schreef silverhill het volgende:
Oprechte vraag: speelt België nou zo goed, of de VS nou zo slecht? Dit had ik niet verwacht iig. Eerder juist een Amerikaanse storm in het begin en daarna meer evenwicht.
Altijd.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:24 schreef leolinedance het volgende:
Ik kijk op de NOS. Beter overschakelen op de Belg?
Belgen zijn erg hongerigquote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:24 schreef silverhill het volgende:
Oprechte vraag: speelt België nou zo goed, of de VS nou zo slecht? Dit had ik niet verwacht iig. Eerder juist een Amerikaanse storm in het begin en daarna meer evenwicht.
kom we gaan naar de belg.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:24 schreef leolinedance het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:24 schreef silverhill het volgende:
Jawel joh. Die gasten zijn zwaar onder hoogspanning.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Welnee, gewoon matig team, overhyped.
Amerika is en was een meme van een voetballand.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Die voetballen heel krampachtig idd.
Altijd.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:24 schreef leolinedance het volgende:
Je zou uberhaupt niet komen zei jequote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:25 schreef leolinedance het volgende:
Graag nog een goaltje dan kunnen we naar bed.
Het voetbal is een hinderlijke onderbreking van het zuipen en vreten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het publiek leeft op in de hydration break.
ONLY in America
En de reuze interessante vrouwen en mensen van kleur die er moeten zitten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Altijd.
Echt, laat de nos het schijt krijgen met hun kutkwaliteit beelden en reclames om een politiek statement te maken. En helemaal die greuter.
Zdf toch ook niet?quote:
Moeten ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En de reuze interessante vrouwen en mensen van kleur die er moeten zitten.
Zijn dan ook voor kinderen gemaakt, zodat ze stuiterend de tuin rondgaanquote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:27 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik had van die invries ijsjes gehaald...
Dingen zijn veel te groot joh. Heb er net een op en zie scheel van de suiker.
Ze hebben dan ook hier het liefst 9 innings.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het voetbal is een hinderlijke onderbreking van het zuipen en vreten.
Dit toernooi is het niet verstandig om helftjes te skippen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Klopt ik ga morgen een zware dag hebben.
Sowieso zijn die waterijsjes tegenwoordig helemaal ziek, 22gram suiker per ijsje.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:27 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik had van die invries ijsjes gehaald...
Dingen zijn veel te groot joh. Heb er net een op en zie scheel van de suiker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |