Nee, dat niet. maar de bloemen die er in zaten zijn geknapt (kunstbloemen)quote:
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat niet. maar de bloemen die er in zaten zijn geknapt (kunstbloemen)
Ja, maar wel vreemd, raam stond op kiepkantel en de vaas stond er niet naast, ook geen gordijnen die een het gedaan kunnen hebbenquote:
Heb zo al vergadering, vroeg voor mij doen.quote:
Vroeger kreeg ik nog wel eens een bakkie van GG. Maar het is gebeurd. Krijg het niet meerquote:
Dank schenkt hij nog maar een extra kop in zodat ik met je kan delenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vroeger kreeg ik nog wel eens een bakkie van GG. Maar het is gebeurd. Krijg het niet meer
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vroeger kreeg ik nog wel eens een bakkie van GG. Maar het is gebeurd. Krijg het niet meer
Voor DJMOquote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.
Ik heb toch ingeschonken?
Post #169
Ow.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor DJMO![]()
Zo ik zit klaar voor de vergadering ben de eerste.
Alleen last notuleren nu ben vergeten dat ik iemand via teams er bij heb![]()
Dan maar opnemen en later uitwerken
Gelukkig is het maar een uurtje,
Dank je wel lieve Robquote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:50 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SUcces, o jee er komt iemand mee die ik niet ken, het zal toch niet zo zijn dat jij dat bent hequote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb om 9 uur ook al het eerste overleg.
vergaderbolk.
* DJMO pakt teleurgesteld een bakkie.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:50 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gaat lastig met pillen.quote:
In de blender. Kan prima.quote:
Sommige mogen niet gebroken worden. Dus dan maar zo naar binnen met een slok waterquote:
Je bedoelt tussen Rotterdam richting het zuiden?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:59 schreef hemarookworst het volgende:
Die hardnekkige treinstoring van een weeknai voorbij
Ja diequote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je bedoelt tussen Rotterdam richting het zuiden?
Dus niet woosboest wakker geworden ?quote:
Dus je kunt weer fatsoenlijk naar je werk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |