Long met 78 gemiddeld ook door!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doets bijna 109 gemiddeld. Het blijft knap
En nog een keer. Damnquote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doets bijna 109 gemiddeld. Het blijft knap
Begin is er in ieder gevalquote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je voelt aan alles dat dit zon week gaat worden waarop Heta zn Eurotour-aanwezigheid voor volgend jaar weer gaat veiligstellen
Henry voelde mijn vertrouwen.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Verder zeer benieuwd naar Henry Coates.
Kutje Kim. Alleen wijven heten zo.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kim Huybrechts weer van zijn sportiefste kant laten zien.
Morgen nog Euro Tour-qualifiers!quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:28 schreef The_Undertone het volgende:
En zo zit Hildesheim er weer op voor Maik de Decker met 2 ronde1-exits...
Angstgegner Hurrell.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Duijvenbode wel op herkansing tegen Hurrell.
Coatesgod gaat lekker door met waar hij gisteren was geblevenquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zware bevalling voor Jimmy van Schie. Van 50 naar 7 gaan, vind ik ook fascinerend.
McGuirk en hij hebben duidelijk dit jaartje nodig om te wennen.
Elk medium dat er een bericht aan durft te wijden krijgt op z'n flikker.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bialecki. Habemus WGP-race.
Nu is Cullen virtueel exit. Dus na de vakantie.. gaat Cullen weer een finaletje halen. Het is zo voorspelbaar @:wimderon .
PDC TV Premium nemen. @3rr0rquote:Op woensdag 29 juli 2026 20:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Elk medium dat er een bericht aan durft te wijden krijgt op z'n flikker.
Ik heb zoveel zin in deze rubriek. Hij was vdweek ook in interview aan t klagen dat ie de lol miste, dat het zo zwaar was om gemotiveerd te blijven en dat ie 100 andere dingen kon bedenken die ie liever doet dan darten.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bialecki. Habemus WGP-race.
Nu is Cullen virtueel exit. Dus na de vakantie.. gaat Cullen weer een finaletje halen. Het is zo voorspelbaar @:wimderon .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |