ziek melden... Je wilt niet dat anderen ook ziek worden en ander lastig vallen met je irritant geluiden.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:54 schreef junkiesietze het volgende:
Godverdomme zeg, door die extreme temperatuur schommelingen ben ik nou alweer een week verkouden.
neus als een kraan, kriebelhoest, echt fantastisch.
En ik moet vanmiddag naar een groep 8 musical.
Lekker de boel verstoren daar met mijn gesnuif en gehoest, kutzooi.
Hoezo dat, ben je pedo ofzo wat is dit.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:54 schreef junkiesietze het volgende:
Ik heb neefjes en nichtjesquote:Op maandag 6 juli 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoezo dat, ben je pedo ofzo wat is dit.
Lig wat te zeiken, ik moet dinsdag weer 3 gaten in mijn oogbol laten boren om allerhande tools in mijn oogbol te laten steken.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:54 schreef junkiesietze het volgende:
Godverdomme zeg, door die extreme temperatuur schommelingen ben ik nou alweer een week verkouden.
neus als een kraan, kriebelhoest, echt fantastisch.
Lekker de boel verstoren daar met mijn gesnuif en gehoest, kutzooi.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Lig wat te zeiken, ik moet dinsdag weer 3 gaten in mijn oogbol laten boren om allerhande tools in mijn oogbol te laten steken.
Onder plaatselijke verdoving. Waarbij je dus letterlijk ZIET wat ze in de binnenkant van je oog aan het doen zijn.
Dankje! Komt goed. Dit is de vierde operatie inmiddels. 3x eerder overleefd dus die 4de keer lukt ook wel. Plus dit is om te redden wat er te redden valt qua zicht dus ik heb er zin in zou ik bijna zeggen.quote:
Lieg niet. Dit zie je niet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarbij je dus letterlijk ZIET wat ze in de binnenkant van je oog aan het doen zijn.
Jawel hoor. Ik heb er 3 operaties opzitten. Dit zie je.quote:
Hoofdrol?quote:Op maandag 6 juli 2026 12:54 schreef junkiesietze het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:09 schreef Geralt het volgende:
Waarbij je dus letterlijk ZIET wat ze in de binnenkant van je oog aan het doen zijn.
En moet je daarvoor naar een musical op een maandagmiddag?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |