Te.quote:
Voor je het weet is het weer onder de 10 gradenquote:
Www.magdeaircoaan.nlquote:
Ik heb in Luxemburg serieus genoten van de airco in het huisje dat steady op 18 graden draaide. Ik kan normaal goed tegen warmte, maar die koelte was enorm welkom vorige week.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor je het weet is het weer onder de 10 graden
En en. Alles bij elkaar dusquote:
Ik had ook kunnen zeggen dat ik een glas stuk ga gooien. Ik was dus al zeer voorzichtig.quote:
Beide zijn juistquote:
Bolk.quote:
En nu is het 21 gradenquote:Op maandag 6 juli 2026 18:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb in Luxemburg serieus genoten van de airco in het huisje dat steady op 18 graden draaide. Ik kan normaal goed tegen warmte, maar die koelte was enorm welkom vorige week.
Valt nog mee, volgende week warmerquote:
Waarom omboeken?quote:Op maandag 6 juli 2026 19:37 schreef DJMO het volgende:
Bezig met omboeken van vakantie. Moeilijk gedoe
was hier vandaag 26 al warm genoeg.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Inderdaad. Het loopt weer naar de 28 graden.
Heb ik al verteld. Je noemde @Rob vanmorgen nog een verwend nest omdat we geen van beiden lang op dezelfde plaats willen verblijven.quote:
O waarom had je dan langer geboekt.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb ik gisteren al verteld. Je noemde @:Rob vanmorgen nog een verwend nest omdat we geen van beiden lang op dezelfde plaats willen verblijven.
Omdat het kon om iig één bestemming veilig te stellen. Nu kunnen we nog gratis omboeken en daar zijn we nu mee bezig.quote:
A zo. Nou succesquote:Op maandag 6 juli 2026 20:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Omdat het kon om iig één bestemming veilig te stellen. Nu kunnen we nog gratis omboeken en daar zijn we nu mee bezig.
Welkom terug blub.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |