Succes in je eentje!quote:
Is er nog iets dat je kan voorspellenquote:Op woensdag 29 juli 2026 05:26 schreef franklop het volgende:
Ik was wel spot on met mijn voorspelling van 2 dagen speelplezier
quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat we die spelers gewoon de schuld moeten geven, dit zijn allemaal nederlagen die eigenlijk nergens op slaan. Behalve Griekspoor dan, die slaat al jaren geen deuk meer in een pak boter op die N-Amerikaanse toernooien
Altijd tegen @wimderon ook!quote:17-jarige zoon van tennislegende Hewitt stunt met eerste profzege
Deel dit artikel
Cruz Hewitt heeft in Washington zijn eerste profoverwinning geboekt op de ATP Tour. De 17-jarige tennisser uit Australië treedt daarmee in de voetsporen van zijn beroemde vader Lleyton, die in het verleden onder meer Wimbledon en de US Open won.
De jonge Hewitt versloeg op het hardcourttoernooi de Amerikaan Marcos Giron met 6-3, 6-4. De nummer 612 van de wereld is in de tenniswereld de tweede zoon van een voormalig nummer een van de wereld die een profzege achter zijn naam heeft staan.
Ik zou voorstellen; laten we gewoon uit de hele OOP kiezen voor deze keerquote:Op maandag 3 augustus 2026 06:56 schreef wimderon het volgende:
Gisteren een hoop regen, dus bijna niets gespeeld.
Dit is de OOP van vandaag:
Galarneau-Kopriva
Kovacevic-Borges
Diallo-Jacquet
Atmane-Draper
Majchrzak-Monfils
Damm-Tsitsipas
Berrettini-Navone
Shimabukuro-Cilic
Carabelli-Norrie
Merida-Draxl
Carreno Busta-Royer
Mejia-Landaluce
Zheng-Kecmanovic
Fucsovics-Moutet
Hurkacz-Giron
Mpetshi Perricard-Van de Zandschulp
Sonego-Griekspoor
Duckworth-O'Connell
Bonzi-Hanfmann
Michelsen-Struff
Walton-Brooksby
Cerundolo-Medjedovic
Van Assche-Droguet
VUkic-Altmaier
Fearnley-Mannarino
Baez-Bellucci
Mochizuki-Marozsan
Met de wedstrijden die gisteren al op het programma stond hou je dit over:
Atmane-Draper
Majchrzak-Monfils
Damm-Tsitsipas
Carabelli-Norrie
Merida-Draxl
Carreno Busta-Royer
Hurkacz-Giron
Mpetshi Perricard-Van de Zandschulp
Sonego-Griekspoor
Michelsen-Struff
Walton-Brooksby
Cerundolo-Medjedovic
Fearnley-Mannarino
Baez-Bellucci
Mochizuki-Marozsan
Ik weet alleen niet hoe het zit met wedstrijden van een dag die geen onderdeel is van het spel zoals gisteren (zondag)
Beginnen Masters nu ook al op zondagquote:Op maandag 3 augustus 2026 06:56 schreef wimderon het volgende:
Gisteren een hoop regen, dus bijna niets gespeeld.
Dit is de OOP van vandaag:
<knip>
Ik weet alleen niet hoe het zit met wedstrijden van een dag die geen onderdeel is van het spel zoals gisteren (zondag)
Dit lijkt me een mooie oplossing voor nu. Dus:quote:Op maandag 3 augustus 2026 07:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zou voorstellen; laten we gewoon uit de hele OOP kiezen voor deze keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |