abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221251779
Maandag is echt zo'n dag waar niemand om heeft gevraagd. Het weekend is voorbij, iedereen loopt weer met een gezicht alsof het leven ze persoonlijk heeft beledigd, en natuurlijk is uitgerekend op maandag dat ene Chinees Indische restaurant gesloten. Alsof de maandag op zichzelf nog niet vervelend genoeg was.

Je hebt eindelijk zin in een bak nasi, bami of een loempiaaah, maar nee hoor: lampen uit en een op de openingstijden naast de deur "Gesloten op maandag". Dan sta je daar weer, je levenskeuzes te heroverwegen terwijl je op zoek moet naar een minder aantrekkelijke optie.

Het voelt bijna alsof maandag speciaal is ontworpen om elk klein beetje plezier uit je week te halen. Eerst weer vroeg opstaan, dan een overvolle agenda, en als beloning kun je niet eens terecht bij je favoriete Chinees Indische restaurant. Dat is toch gewoon een complot tegen lekker eten?
pi_221251808
Volledig mee eens, dit geldt ook voor bijna alle andere afhaal. Gelukkig heb ik er in Leiden een paar die zich over ons volk hebben ontfermd en gewoon open zijn tot middernacht.
  maandag 6 juli 2026 @ 09:51:49 #3
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221251813
Wees blij dat je nog een restaurant hebt. Hier werd het eerst verkocht aan een partij uit Houten en vervolgens hebben ze de deuren gesloten.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221251924
Onbegrijpelijk dat je op maandag op zoek gaat naar een Chinees Indisch restaurant terwijl je nog ruim dan de helft van je Chinees Indische rijsttafel van gisteren over hebt. Wie eet er op zondag geen Chinees!??

Vraagje: is bij jullie menu 7a ook een loempia met babi pangang!?
  maandag 6 juli 2026 @ 10:59:58 #6
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221252635
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 10:12 schreef opgebaarde het volgende:
Onbegrijpelijk dat je op maandag op zoek gaat naar een Chinees Indisch restaurant terwijl je nog ruim dan de helft van je Chinees Indische rijsttafel van gisteren over hebt. Wie eet er op zondag geen Chinees!??

Vraagje: is bij jullie menu 7a ook een loempia met babi pangang!?
nee, bij onze chinees hebben ze alleen nummers, geen letters erachter.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_221253307
quote:
15s.gif Op maandag 6 juli 2026 10:59 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
nee, bij onze chinees hebben ze alleen nummers, geen letters erachter.
Logisch, anders bestel je een 7R en krijg je een 7L
Fan van Hiddendoe en sanasoufi
  maandag 6 juli 2026 @ 12:36:39 #8
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221253452
quote:
Ed en Anita. Legends.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_221253593
Je moet ook bij die Spaanse zijn, amateur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')