Tis wel leuk speelgoed ja, de XM haalt 100 naar 200 ook binnen aanzienlijke tijd. Wat nog veel moeilijker is met zon bakbeestquote:Op maandag 6 juli 2026 01:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
aha, dat is dan inderdaad een risico om van 0 tot 120 km pu in 10 secondes te kunnen rijden, toch?
Zelfs mijn auto haalt 0-100 in 7,3 seconden.quote:Op maandag 6 juli 2026 01:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
aha, dat is dan inderdaad een risico om van 0 tot 120 km pu in 10 secondes te kunnen rijden, toch?
Deze 3.8 seconden, maar de 100 naar 200 is vaak de benchmark voor dit soort klasse, dat doet hij ook in jouw 0-100 snelheidquote:Op maandag 6 juli 2026 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs mijn auto haalt 0-100 in 7,3 seconden.
En mijn auto is 27 jaar oud
Wellicht doet ze er inmiddels overigens wat langer over, maar 0-120 in 10 seconden is niets, een beetje elektrische auto heeft daar amper 5 seconden voor nodig.
Snap ik, ik hoop ook dat die kippen ok zijn. Mijn kippen komen van een kleine boerderij hier, die lopen onder de dak van platanen buiten.quote:Op maandag 6 juli 2026 01:23 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Sja...
Mensen die tienduizenden kippen opsluiten, zijn niet bepaald mijn vrienden, maar dat heeft niets met dit trieste ongeluk te maken.
Saab toch? 🤗quote:Op maandag 6 juli 2026 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wellicht doet ze er inmiddels overigens wat langer over maar dat is de fabrieksopgave, wat in 1999 idd wel behoorlijk rap was.
Maar 0-120 in 10 seconden is niets, een beetje elektrische auto heeft daar amper 5 seconden voor nodig.
Klopt. Mijn auto is 24 jaar oud en doet 9 seconden over om naar de 100 te komen. Als je dat doet, kun je dus ook klappen mee maken op zo'n weggetje. Maar ik denk dat wij een ander bestuurderskarakter hebben.quote:Op maandag 6 juli 2026 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wellicht doet ze er inmiddels overigens wat langer over maar dat is de fabrieksopgave, wat in 1999 idd wel behoorlijk rap was.
Maar 0-120 in 10 seconden is niets, een beetje elektrische auto heeft daar amper 5 seconden voor nodig.
Om mijn part in 3 secondes, er is overduidelijk veel te hard gereden op dat smalle weggetje, kan nog zijn dat er per ongeluk iets op het gaspedaal viel, weet jij veel.quote:Op maandag 6 juli 2026 01:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Deze 3.8 seconden, maar de 100 naar 200 is vaak de benchmark voor dit soort klasse, dat doet hij ook in jouw 0-100 snelheid
Dat was heel erg rap in de jaren 90.quote:Op maandag 6 juli 2026 01:30 schreef Leandra het volgende:
Nou dat was inderdaad niet normaal, maar is dat hier weer wel normaal.quote:Op maandag 6 juli 2026 00:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee dat ligt aan jou denk ik.
Vroeger was het bijvoorbeeld ook normaal dat je dronken naar huis ging rijden na een avondje kroeg hangen. Met veel ellende als gevolg.
Die brand was na de opnames. En inderdaad sympathiek was die niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 01:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Om mijn part in 3 secondes, er is overduidelijk veel te hard gereden op dat smalle weggetje, kan nog zijn dat er per ongeluk iets op het gaspedaal viel, weet jij veel.
Over die kippenboer, tja, vond hem niet echt sympathiek overkomen op tv, maar hij had nogal wat tegenslagen met die brand vorig jaar en dat gun je ook niemand. Supertriest voor al die gebroken gezinnen nu, wat een enorm drama.
Ja en dan zo'n opmerking van dat hij een gat achterlaat, ja in al die familiesquote:Op maandag 6 juli 2026 01:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die brand was na de opnames. En inderdaad sympathiek was die niet.
Maar lots of love van Yvonne en heel veel kaarsjes op Facebook voor hem. Hij rijdt wel ff drie mensen de dood in. Maar heel veel 🥰 van Yvonne…..
Foutje! Bedank.quote:Op maandag 6 juli 2026 01:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die brand was na de opnames. En inderdaad sympathiek was die niet.
Maar lots of love van Yvonne en heel veel kaarsjes op Facebook voor hem. Hij rijdt wel ff drie mensen de dood in. Maar heel veel 🥰 van Yvonne…..
Het was ook zijn auto.quote:Op maandag 6 juli 2026 01:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar als iemand hier gaat lopen roepen dat 30+ wel beter weet en dit jongemannen gedrag is, dan stel ik alleen maar dat het me niet verbaast als hij wel zelf achter het stuur zat.
Neequote:Op maandag 6 juli 2026 00:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het personeel zat misschien wel in die auto..
Burgemeester zei BZV meneer.quote:Op maandag 6 juli 2026 04:59 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Het is toch nog niet vastgesteld wie er achter het stuur zat?
Heeft waarschijnlijk even met ootjekatootje gebeldquote:Op maandag 6 juli 2026 08:19 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Ah, de burgemeester heeft eigenhandig het politieonderzoek uitgevoerd. Snel.
quote:Op maandag 6 juli 2026 08:19 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Ah, de burgemeester heeft eigenhandig het politieonderzoek uitgevoerd. Snel.
Die is misschien als woordvoerder aangesteld?quote:Op maandag 6 juli 2026 08:41 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk even met ootjekatootje gebeld
Ze zijn niet altijd nuchter, helaas.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Bizar, waarom veranderen normale mensen in totale idioten wanneer ze achter het stuur kruipen of op een motor gaan zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |