De UEFA is niet veel beter.quote:Op maandag 6 juli 2026 00:58 schreef BlaZ het volgende:
Dit is toch al jaren een probleem bij de FIFA? Wat let de Europese landen om gewoon uit de FIFA te stappen en een nieuwe bond op te richten?
Nee, dit is nog nooit eerder gebeurt. Ik heb eerder nog de beelden gezien van de bewuste overtreding en het was gewoon dieprood, een smerige trap op de achillespees. Onbegrijpelijk dat de FIFA dit terugdraait naar een voorwaardelijke straf, dit riekt gewoon naar corruptie.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Absurde gang van zaken of komt dit gewoon veel voor?
Maar goed, het zal gewoon wel weer geaccepteerd worden, het is vandaar ook juist de slapheid die corruptie in het zadel helpt in houdt.quote:Op maandag 6 juli 2026 01:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, dit is nog nooit eerder gebeurt. Ik heb eerder nog de beelden gezien van de bewuste overtreding en het was gewoon dieprood, een smerige trap op de achillespees. Onbegrijpelijk dat de FIFA dit terugdraait naar een voorwaardelijke straf, dit riekt gewoon naar corruptie.
En dan ook nog die imbeciel van een Trump die dit een juiste beslissing vind.
Ja, dat slaat nergens op. Geen idee wat de UEFA gaat doen. Niks over gehoord eigenlijk.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Maakt het dat niet juist erger?
Ik mag aannemen dat UEFA ook wel even aan de bel trekt?
Achquote:
Badassquote:
Wat moeten we met deze info?quote:Op zondag 5 juli 2026 21:50 schreef Hyaenidae het volgende:
Complete armen getatoeëerd maar toch valt het nauwelijks op.
Ja. En de UEFA heeft geen fuck te zeggen over het WK.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Maakt het dat niet juist erger?
Ik mag aannemen dat UEFA ook wel even aan de bel trekt?
@Hyaenidae voorziet ons altijd van de broodnodige achtergrondinfo, zie het als samen met je vriendin voetbal kijken.quote:
Alle goals van België zullen wel afgekeurd worden vanwege een ter plekke bedachte nieuwe regelquote:Op maandag 6 juli 2026 04:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Gewoon hopen dat België 5-0 maken ofzoiets.
Of hij laat na een verlies van het Amerikaans elftal gewoon zijn MAGA vriendjes het veld bestormen.quote:Op maandag 6 juli 2026 08:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Alle goals van België zullen wel afgekeurd worden vanwege een ter plekke bedachte nieuwe regel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |