Zijn er aanbiedingen vandaag?quote:Op maandag 6 juli 2026 08:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Straks weer. Eerst vracht aannemen en de winkelverkoop buiten zetten
Waterquote:
Kunnen jullie even doorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Moet je daarvoor naar huis Mutske kan je niet wat langer wegblijven als je zou willen?quote:Op maandag 6 juli 2026 08:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb een fantastische tijd aan zee
Volgende week donderdag ga ik terug
Ik ga vanavond naar huis want hulp en dagbesteding
Mama moet ook naar huisquote:Op maandag 6 juli 2026 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je daarvoor naar huis Mutske kan je niet wat langer wegblijven als je zou willen?
O oke, maar gelukkig ga je snel weer terugquote:
Nicht van mij heeft hier een studioquote:Op maandag 6 juli 2026 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, maar gelukkig ga je snel weer terug
Hebben jullie een huisje daar, je gaat best vaak naar de zee?
Al had hij wel moeten vergaderen, dan had hij me alsnog weggebracht want #overmachtquote:
O kijk, dat is lekker handig, gratis verblijf.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nicht van mij heeft hier een studio
Ik ben er, dankzij Rob, dus niet van afhankelijk, maar idd. Die storingen steeds zijn niet tof.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:15 schreef Dotteke het volgende:
afhankelijk zijn van OV is ook niets als ik dat zo steeds eens lees
Hij werkt grotendeels thuis, en als het noodzakelijk is (medische afspraken) kan hij daar gerust tijd voor vrijmaken.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:17 schreef Dotteke het volgende:
Maar hij kan toch niet iedere keer van zijn werk wegblijven als het OV het niet doen??
Hey Stevenquote:
Fijn dat hij dat doet tochquote:Op maandag 6 juli 2026 09:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hij werkt grotendeels thuis, en als het noodzakelijk is (medische afspraken) kan hij daar gerust tijd voor vrijmaken.
Je hoort me toch ook niet over hem klagen, alleen over de NSquote:
Ik zeg ook niet dat je klaagt, ik zeg alleeen dat je blij mag zijn met zo manquote:Op maandag 6 juli 2026 09:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je hoort me toch ook niet over hem klagen, alleen over de NS
Hoe is het met Steven, leuk weekend gehad?quote:
@kree had er ook al een paar gemaakt, geen idee waar die ergens staanquote:Op maandag 6 juli 2026 09:28 schreef DJMO het volgende:
Mogguh Steven. Wat vind jij van DTS - De titelsong?
Hey morge DJMOquote:Op maandag 6 juli 2026 09:28 schreef DJMO het volgende:
Mogguh Steven. Wat vind jij van DTS - De titelsong?
Gaat hier wel oke. Jawel, lekker een eind gefietst en Tour gekeken. Jij nog wat leuks gedaan?quote:Op maandag 6 juli 2026 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met Steven, leuk weekend gehad?
Ja, de tekst heb ik vorig jaar al geschreven. Gisteren door pleegvader op muziek gezet en vanmorgen door Rob bewerkt tot de video.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey morge DJMO
Had ik geen weet van. Is het dat youtube filmpje uit de OP?
Lekker, nee ik heb niets gedaan. Te moe nog naweeen van de warmtequote:Op maandag 6 juli 2026 09:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gaat hier wel oke. Jawel, lekker een eind gefietst en Tour gekeken. Jij nog wat leuks gedaan?
Mooi gedaan.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, de tekst heb ik vorig jaar al geschreven. Gisteren door pleegvader op muziek gezet en vanmorgen door Rob bewerkt tot de video.
Ik vind hem goed geluktquote:
Heu ToT heb je weeenquote:
quote:
quote:Op maandag 6 juli 2026 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, nee ik heb niets gedaan. Te moe nog naweeen van de warmte
Goede song. Zal erop stemmen in de top 2000quote:Op maandag 6 juli 2026 09:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, de tekst heb ik vorig jaar al geschreven. Gisteren door pleegvader op muziek gezet en vanmorgen door Rob bewerkt tot de video.
Waar heb je die gelaten dan?quote:
* DJMO doet een @gebrokenglas en verslikt zich in de koffiequote:Op maandag 6 juli 2026 09:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goede song. Zal erop stemmen in de top 2000
O die weeen lolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |