Een van de meest overschatte coureurs op de grid.quote:
Zal Russell wel geregeld hebbenquote:Op zondag 5 juli 2026 17:10 schreef DrMarten het volgende:
Godver!!
Loopt Russell weer in op Antonelli
Laat toch maar weer mooi zien hoe overrated Hamilton is danquote:Op zondag 5 juli 2026 17:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Een van de meest overschatte coureurs op de grid.
Max maakt kans op p2quote:Op zondag 5 juli 2026 17:12 schreef LTVDK het volgende:
Wel veel grotere kans dat Charles eindelijk gaat winnen
7 seconden in 8 ronden lijkt me wat teveelquote:
Te weinig muren hier.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:15 schreef Evenstar het volgende:
Geluk van Lewis kennende knalt Lecerc het zo nog de muur in
Max voorbij aan Lewis, winstquote:Op zondag 5 juli 2026 17:15 schreef Evenstar het volgende:
Dit is levensgevaarlijk idd.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:15 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop dat Mercedes hier een flinke straf voor gaat krijgen
Waarom zou je een straf moeten krijgen alle je auto stuk gaat?quote:Op zondag 5 juli 2026 17:15 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop dat Mercedes hier een flinke straf voor gaat krijgen
Mogen/moeten, het is maar hoe je het zietquote:Op zondag 5 juli 2026 17:15 schreef THEFXR het volgende:
Dat we het nog mogen meemaken, Ferrari 1 en 2
quote:Op zondag 5 juli 2026 17:15 schreef Evenstar het volgende:
Doorrijden met een mogelijk gevaarlijke auto eventueel.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:16 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Waarom zou je een straf moeten krijgen alle je auto stuk gaat?
Ze sturen tot twee maar toe een onveilige auto de baan opquote:Op zondag 5 juli 2026 17:16 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
En ze rijden bij hetzelfde team.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Heeft die Antonelli toch bijna half zoveel pech als Russell dit jaar.
*maal.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze sturen tot twee maar toe een onveilige auto de baan op
Omdat je geen auto weer de baan op mag sturen die niet veilig is.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:16 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Je mag in principe niet doorrijden met een kapotte auto.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:16 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Boeit niet, regels zijn regels.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:17 schreef Evenstar het volgende:
ik vind zon track limit terwijl je auto kut aan het doen is zoooo kut he ... regels zijn regels maar hier 5s geven is echt zo belachelijk, nul voordeel aan gehad
de regels zijn dus kutquote:Op zondag 5 juli 2026 17:18 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Boeit niet, regels zijn regels.
Grindbak opzoeken.quote:
Jos grindbakquote:
Om een of andere reden verloor hij hem...quote:
Vorige keer iets met de achterkant toch?quote:Op zondag 5 juli 2026 17:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Om een of andere reden verloor hij hem...
Dit was wel minder handig, eerlijk is eerlijk.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Topic van één specifieke user bij wie Verstappen gratis in het hoofd woont weer in de maak.
Dat doen we niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:20 schreef Perox het volgende:
* Perox zet het deurtje voor de trolletjes op een kier.
Dacht dat die er altijd al waren. Afhankelijk van wie gehaat wordt natuurlijkquote:
Ik wacht nog op de herhalingquote:Op zondag 5 juli 2026 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was wel minder handig, eerlijk is eerlijk.
Tquote:Op zondag 5 juli 2026 17:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mooi potje karma voor alle users die wel even een Brit wouden zien uitvallen.
Boeie.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mooi potje karma voor alle users die wel even een Brit wouden zien uitvallen.
Ja auto stuurde totaal niet.quote:
Cinema!quote:Op zondag 5 juli 2026 17:23 schreef Perox het volgende:
LEC moet hem nog even in de grindbak zetten en dan is het verhaaltje compleet.
ook een Mercedes heeft zo zn grip limietenquote:Op zondag 5 juli 2026 17:23 schreef Evenstar het volgende:
Max loopt zo denk ik meteen bij Toto binnen
Doe eens even rustig johquote:Op zondag 5 juli 2026 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat zie ik inderdaad, dat het geen moderator hier boeit.
Lekker die alhier gekweekte strijd blijven voeden.![]()
Heel gezellig
Volgens mij was het ook domquote:Op zondag 5 juli 2026 17:24 schreef MoreDakka het volgende:
lol iedereen op reddit boos dat Hamilton moest pitten
Dombo en stokeren, achachach.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat zie ik inderdaad, dat het geen moderator hier boeit.
Lekker die alhier gekweekte strijd blijven voeden.![]()
Heel gezellig
Hij is 13, wat wil je?quote:Op zondag 5 juli 2026 17:24 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat een kleuter op de radio die Antonelli.
Geen Massi, geen ballen.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
Denk niet dat we een herstart krijgen
ja dan is het toch dom om te stoppen?quote:Op zondag 5 juli 2026 17:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, race eindigt misschien onder SC dus dan was overwinning weg
Wat hadden ze anders kunnen doen?quote:Op zondag 5 juli 2026 17:25 schreef DrMarten het volgende:
Wat ontzettend slecht gerekend van Ferrari dat Hamilton nu achter Russell ligt
Ja ik vond het een goed idee van Russell. enige die niet is gestopt.quote:
Het was ook niet heel slim.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:24 schreef MoreDakka het volgende:
lol iedereen op reddit boos dat Hamilton moest pitten
Ja Leclerc wel, maar Lewis had toch buiten kunnen blijven en de 2e plek kunnen houden?quote:
Ik hoop voor het eerst in mijn leven dat Hamlap nog iemand inhaaltquote:
Niet pitten.quote:
Ja en dan Leclerc in de weg zitten, dat gaan ze nooit doen natuurlijk.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet pitten.
het wordt 1 rondje.
dat zou slecht zijn voor Russell
Ja. Maar niet zo slecht als de RBRquote:Op zondag 5 juli 2026 17:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Mercedes is eigenlijk best onbetrouwbaar of niet? Al de zoveelste technische DNF.
...quote:
Lolquote:Op zondag 5 juli 2026 17:28 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik zei toch dat Hadjar voor Verstappen zou eindigen
But I am stupid.quote:
Jouw schuldquote:Op zondag 5 juli 2026 17:28 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik zei toch dat Hadjar voor Verstappen zou eindigen
Nopequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |