Waar gaat het over?quote:Op zondag 5 juli 2026 09:03 schreef Filosoofert het volgende:
Jezus als je de fp FB leest kruipt je lul gewoon naar binnen van de cringe.
Ik was allang gestopt met schrijven als ik zo werd bejegend.
"Hoezo bejegenen, MAMA ZEI DAT JULLIE DAT NIET MOCHTEN"![]()
Moest het ff kwijt maar wil dat topic niet nog verder ontsporen dus ff hier waar die snel begraven wordt.
Dat gezeik over spoilers tegen julliequote:
Oh dat is sport. Tja, ik begrijp beide partijen, maar ik heb geen stem in die discussie.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:05 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dat gezeik over spoilers tegen jullie
Ik heb ooit 1 dag voor de weblog gewerkt, maar er was toen een horde azijnzeikers die echt alles wat gepost werd gelijk helemaal ging afkraken.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:05 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dat gezeik over spoilers tegen jullie
O jee Filo zal je vrouw niet blij mee zijnquote:Op zondag 5 juli 2026 09:03 schreef Filosoofert het volgende:
Jezus als je de fp FB leest kruipt je lul gewoon naar binnen van de cringe.
Ik was allang gestopt met schrijven als ik zo werd bejegend.
"Hoezo bejegenen, MAMA ZEI DAT JULLIE DAT NIET MOCHTEN"![]()
Moest het ff kwijt maar wil dat topic niet nog verder ontsporen dus ff hier waar die snel begraven wordt.
Ow OT, dadelijk lekker dagje naar Vlissa
Ja dat is andere koek. Deze discussie laat om de zoveel tijd op.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 dag voor de weblog gewerkt, maar er was toen een horde azijnzeikers die echt alles wat gepost werd gelijk helemaal ging afkraken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |