Snap niet dat ze niet kunnen ontdekken waardoor dat komt, of wat het isquote:Op zondag 5 juli 2026 04:35 schreef DJMO het volgende:
Ugh. Ik word gek van de slijm gehoest en het snot.
Daarom had ik ook verwijzing naar longarts en/of kno arts gevraagd. Dinsdag maar even m'n zin doordrammen.quote:Op zondag 5 juli 2026 04:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet dat ze niet kunnen ontdekken waardoor dat komt, of wat het is
Dat weet ik. Ik heb afgelopen week ook weer bewezen dat ik kennelijk beter de weg ken in apotheek land dan de huisarts assistentequote:
Ja. Nog steeds. Bij een brijder of jellinek of de aa moet je tijdens die groepssessies over je trauma's praten en je excuses aanbieden als je een misstap hebt gemaakt.quote:Op zondag 5 juli 2026 04:47 schreef FreshFruit het volgende:
Groepstherapie was je altijd zo op tegen altijd.
Het past wel als een module in je behandeling zoals ik het lees. En ook wel knap dat je het aan wil gaan.quote:Op zondag 5 juli 2026 04:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja. Nog steeds. Bij een brijder of jellinek of de aa moet je tijdens die groepssessies over je trauma's praten en je excuses aanbieden als je een misstap hebt gemaakt.
Hier word er Tijdens die groepssessies niet gesproken over je trauma's om te voorkomen dat je aandacht word afgeleid van je eigen herstel.
Ik wil leven Fresh. En daar laat ik het maar even bij.quote:Op zondag 5 juli 2026 04:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het past wel als een module in je behandeling zoals ik het lees. En ook wel knap dat je het aan wil gaan.
Jij rookt toch niet?quote:
Toch wel. Al wel veel minder dan vroeger.quote:
Er is wel een toepasselijk nummer.quote:Op zondag 5 juli 2026 05:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toch wel. Al wel veel minder dan vroeger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |