Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die de voorkeur geven aan Islamitische landen als ze op vakantie gaan, maar ik betwijfel dat je dat kan toeschrijven aan één van de welbekende kringen, dan wel contreien.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:19 schreef HowardRoark het volgende:
Je ziet het binnen bepaalde kringen wel meer, een drang om specifiek allerlei rare niet-Westerse en dan met name Islamitische landen te bezoeken.
Pakistan is een prachtig land, interessant verleden, uitstekend eten en ontzettend vriendelijke mensen. Ik heb er een maand rondgereisd zonder ooit enig direct gevaar te hebben ervaren, al was de sfeer op sommige plekken (Afghaanse grens, sommige rurale gebieden in het Westen) wel wat grimmiger.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Er is zoveel moois te zien op de wereld, waarom zou je uitgerekend daar heen gaan, ik als man alleen denk er nog niet over na om die kant op te gaan
Toevallig heb ik net gekeken op google en het is inderdaad een mooi land toch zou ik er niet zo snel voor kiezenquote:Op zondag 5 juli 2026 11:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Pakistan is een prachtig land, interessant verleden, uitstekend eten en ontzettend vriendelijke mensen. Ik heb er een maand rondgereisd zonder ooit enig direct gevaar te hebben ervaren.
Dat valt onder de noemer zelfkastijding en de wereld omarmen 🤢🤢🤢quote:Op zondag 5 juli 2026 11:19 schreef HowardRoark het volgende:
Je ziet het binnen bepaalde kringen wel meer, een drang om specifiek allerlei rare niet-Westerse en dan met name Islamitische landen te bezoeken.
Als man is alles wel 40-45 keer veiliger natuurlijk.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Pakistan is een prachtig land, interessant verleden, uitstekend eten en ontzettend vriendelijke mensen. Ik heb er een maand rondgereisd zonder ooit enig direct gevaar te hebben ervaren, al was de sfeer op sommige plekken (Afghaanse grens, sommige rurale gebieden in het Westen) wel wat grimmiger.
Precies. Enige uitzondering die ik kan bedenken is Egypte, vanwege de cultuur die daar bestond voor de religie van de haat zich daar als een tumor begon te verspreiden.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:19 schreef HowardRoark het volgende:
Wat is er zo 'interessant' aan het verleden van Pakistan dat het een bezoek waard is?quote:Op zondag 5 juli 2026 11:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Pakistan is een prachtig land, interessant verleden, uitstekend eten en ontzettend vriendelijke mensen. Ik heb er een maand rondgereisd zonder ooit enig direct gevaar te hebben ervaren, al was de sfeer op sommige plekken (Afghaanse grens, sommige rurale gebieden in het Westen) wel wat grimmiger.
Vrouwen zijn van nature naïef en gaan uit van de goede kant van de mens. Trekken altijd de emotionele kaart en zijn vaak minder in staat zaken op een rationele manier te bekijken en te toetsen. Daarom zijn zoveel vrouwen ook progressief en bijvoorbeeld voor asielopvang.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:46 schreef DobbyDobby het volgende:
Waarom ga je daar heen?![]()
Dan vraag je ook om problemen.
Maar weest gerust Pakistan komt ook naar Europa.
Er zijn best islamistische landen die de moeite waard zijn om te bezoeken. Saoedi Arabië staat bijvoorbeeld nog op mijn lijstje.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:19 schreef HowardRoark het volgende:
Naief=dom in dit soort gevallen. Qua asielzoekers ook ja.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:03 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Vrouwen zijn van nature naïef en gaan uit van de goede kant van de mens. Trekken altijd de emotionele kaart en zijn vaak minder in staat zaken op een rationele manier te bekijken en te toetsen. Daarom zijn zoveel vrouwen ook progressief en bijvoorbeeld voor asielopvang.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:19 schreef Tengano het volgende:
Zijn er hier anders nog leuke linkse FOK! dames die op ons feestje willen komen?
Gewoon puur voor de gezelligheid![]()
[ afbeelding ]
Turkije en Marokko zijn ook prima. Jordanie idem. Maar er zit natuurlijk meer troep tussen.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn best islamistische landen die de moeite waard zijn om te bezoeken. Saoedi Arabië staat bijvoorbeeld nog op mijn lijstje.
Maar Pakistan, Afghanistan en Somalië en zo, laat ik links liggen, ja.
Waar precies zie jij vrouwenhaat en victimblaming?quote:Op zondag 5 juli 2026 12:07 schreef Momo het volgende:
Leuk een topic vol vrouwen haat en victim blaming door de onderbuik users van fok.
Wil je wel on topic blijven in mijn topic?quote:Op zondag 5 juli 2026 12:07 schreef Momo het volgende:
Leuk een topic vol vrouwen haat en victim blaming door de onderbuik users van fok.
Dat zegt volgens mij niemand. Alleen kunnen je heel veel vraagtekens bij de keuze zetten om daarheen te gaan.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:07 schreef Momo het volgende:
Ach hou je klep toch dicht opper incel.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Waar precies zie jij vrouwenhaat en victimblaming?
Het is wetenschappelijk bewezen dat vrouwen meer handelen in emotie en zaken minder op een rationele manier kunnen benaderen.
Victimblaming kan ik ook niet zoveel mee, wanneer je zonder bescherming een brandend huis of leeuwenverblijf binnenstapt dan is dit ook eigen schuld.
Dit bedoel ik dus, mooie casestudy dit.quote:
Dit kan ook hè. Kwestie van perspectief.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen dat mannen meer handelen vanuit agressie en zaken minder op een coöperatieve manier benaderen. De driften staan meer centraal.
Het is wel wat dat zelf jij in een topic over een verkrachtende buitenlanders je nog eerder over vrouwen begint.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:13 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, mooie casestudy dit.
Als ik naar Oekraine op vakantie ga, naar de Donbas regio en mijn auto wordt doorzeeft met kogels.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is wel wat dat zelf jij in een topic over een verkrachtende buitenlanders je nog eerder over vrouwen begint.
Die Pakistanen zijn in Pakistan geen buitenlanders.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is wel wat dat zelf jij in een topic over een verkrachtende buitenlanders je nog eerder over vrouwen begint.
Moet ik alles wat over die Pakistanen reeds is gezegd weer gaan herhalen?quote:Op zondag 5 juli 2026 12:18 schreef Momo het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |