Not everyone of them, but always them.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb als Feyenoordsupporter vermoedelijk net zoveel ervaring met generaliseren op dat gebied als Marokkanen
Wellicht is dat het
Mwah, in Europa is het wat minder maar het is er altijd geweest en zal ook altijd zo blijven. Wet der getallenquote:Op zondag 5 juli 2026 12:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Not everyone of them, but always them.
Dat vat het wel samen.
Bij Feyenoord is het de laatste jaren wel minder toch? Dus er KAN wel wat aan gedaan worden.
Waarschijnlijk speelt vooral een drang naar politieke correctheid een rol. We zien dit namelijk wel vaker van jouw kant als het over migranten of moslims gaat. Wellicht moet je jezelf afvragen waar de drang vandaan komt om telkens voor deze groepen in de bres te willen springen?quote:Op zondag 5 juli 2026 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb als Feyenoordsupporter vermoedelijk net zoveel ervaring met generaliseren op dat gebied als Marokkanen
Wellicht is dat het
Howierd die dit anderen verwijt. Mijn dag is weer gemaakt, bedankt makker!quote:Op zondag 5 juli 2026 12:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wellicht moet je jezelf afvragen waar de drang vandaan komt om telkens voor deze groepen in de bres te willen springen?
En bovengemiddeld veel tokkie volk bij de voetbal. Helpt ook niet mee.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, in Europa is het wat minder maar het is er altijd geweest en zal ook altijd zo blijven. Wet der getallen
Exact, dat zie je hier ook. Voornamelijk de Schilderswijk die weer eens in het nieuws is, daar wonen tokkies van alle gradaties het hele jaar op elkaarquote:Op zondag 5 juli 2026 12:38 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
En bovengemiddeld veel tokkie volk bij de voetbal. Helpt ook niet mee.
'degoedezaak'quote:Op zondag 5 juli 2026 12:40 schreef Enchanter het volgende:
En toch zijn er nog steeds mensen die vinden dat we de grenzen wagenwijd open moeten zetten, want geen mens is illegaal
[ afbeelding ]
Je vraagt je ook af wie het ooit een goed idee vond om alles bij elkaar te droppen. Dat heeft nog nooit gewerkt.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Exact, dat zie je hier ook. Voornamelijk de Schilderswijk die weer eens in het nieuws is, daar wonen tokkies van alle gradaties het hele jaar op elkaar
Ik vind dit erger dan naief eigenlijk, maar pure domheid.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:43 schreef PurifieR het volgende:
[..]
'degoedezaak'![]()
![]()
![]()
![]()
Dat er 'mensen' zijn die zo naïef zijn, ongelooflijk.
Gelukkig hebben wij dat nog net ietsjes minder strikt gedaan als de Fransen.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:44 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Je vraagt je ook af wie het ooit een goed idee vond om alles bij elkaar te droppen. Dat heeft nog nooit gewerkt.
Geen inhoudelijke reactie dus, dat dacht ik al.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Howierd die dit anderen verwijt. Mijn dag is weer gemaakt, bedankt makker!
Wat een kleuterreactie - reageer eens inhoudelijk op de vraag.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Howierd die dit anderen verwijt. Mijn dag is weer gemaakt, bedankt makker!
Ik zie vooral weinig verschil tussen deze rellende tokkiemarokkanen en de bomberjackdragende wij sijn nedurland-relschoppersquote:Op zondag 5 juli 2026 12:49 schreef matspontius het volgende:
[..]
Wat een kleuterreactie - reageer eens inhoudelijk op de vraag.
Dat racisme bestaat valt helaas niet te ontkennen. Dat die kaart vaker dan terecht getrokken wordt ook niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het woord racisme heeft zijn betekenis verloren door al dit gezeik.
Beetje oorzaak (groep 1 buutnlanders) en gevolg (groep 2 proudboys).quote:Op zondag 5 juli 2026 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie vooral weinig verschil tussen deze rellende tokkiemarokkanen en de bomberjackdragende wij sijn nedurland-relschoppers
Beetje zelfde laken een pak. Laten we dat dan ook als zodanig beoordelen
toch is het gek dat we in de randstad (zeker den haag) enorm veel groepen nationaliteiten bij elkaar hebben, er een wereldkampioenschap aan de gang is en er maar 1 groep voor problemen zorgtquote:Op zondag 5 juli 2026 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Er wordt mij eigenlijk elke beloofd dat er geen stad meer overeind zal staan maar elke keer valt het op wat rellen in de twee a drie usual wijken in de Randstad enorm mee.
Nederland - Marokko wordt een slachtveld! Mwah.
Wacht maar, zaterdag spelen ze om 19u, dan wordt het nog veel erger! Mwah.
En nu moet men blijkbaar weer tot donderdagnacht wachten wanneer ze met 3-0 door Frankrijk zijn afgedroogd. Het zal mij benieuwen.
Voor de bühne natuurlijk, die willen Rapey McRapeface echt niet in (de buurt van) hun blonde dochter hebben.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:40 schreef Enchanter het volgende:
En toch zijn er nog steeds mensen die vinden dat we de grenzen wagenwijd open moeten zetten
Terwijl het in allebei de voorbeelden gewoon exact dezelfde oorzaak heeft: onderontwikkeld primatenvolkquote:Op zondag 5 juli 2026 13:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Beetje oorzaak (groep 1 buutnlanders) en gevolg (groep 2 proudboys).
Altijd de oorzaak weg nemen.
Je kan alle problemen terugleiden tot één primatenvolk. En dat zijn niet de Blanke Nederlanders.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Terwijl het in allebei de voorbeelden gewoon exact dezelfde oorzaak heeft: onderontwikkeld primatenvolk
Dat kan wel zo wezen. Dan kun je beter zorgen dat er niet teveel primatenvolkeren binnen komen.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Terwijl het in allebei de voorbeelden gewoon exact dezelfde oorzaak heeft: onderontwikkeld primatenvolk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |