Die zijn hem allemaal afgenomen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Armstrong heeft er 7 gewonnen meneer de vervelende verteller met je zouteloze stem.
Voorbeschouwing van Thijs geluisterd?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeft ie het routeboek eindelijk eens bekeken?
Die moet dan de rest van de tijdrit alleen rijden? Of wilde ze met hem groen pakken?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:45 schreef wimderon het volgende:
Lidl +0.87 op punt 1.
Bedoeling is daar dat Mes gelanceerd gaat worden.
Ook wel een indrukwekkende ploeg. Mads P gelooft ook in de kansen voor morgen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:45 schreef wimderon het volgende:
Lidl +0.87 op punt 1.
Bedoeling is daar dat Mes gelanceerd gaat worden.
Denk dat hij bedoelt dat Mads de afmaker is vandaag?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die moet dan de rest van de tijdrit alleen rijden? Of wilde ze met hem groen pakken?
Op de laatste klim natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die moet dan de rest van de tijdrit alleen rijden? Of wilde ze met hem groen pakken?
Individuele tijdquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:48 schreef Gremen het volgende:
Krijgt iedereen van een ploeg dezelfde tijd of eigen tijd als ze eerder afhaken?
Als het voor Thieu te zwaar is, zou je dat bij Mads ook zeggen, normaal gesprokenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:47 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ook wel een indrukwekkende ploeg. Mads P gelooft ook in de kansen voor morgen.
Ik denk eerder dat Gregoire morgen wint. Als het niet gewoon Pogi zelf is.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als het voor Thieu te zwaar is, zou je dat bij Mads ook zeggen, normaal gesproken
Ja dat weet ik ja. Maar goed die discussie is niet voor hierquote:
Goede vraag.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Meh
Wat was überhaupt het idee met Riccitello?
Is hij eigenlijk al begin 30?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:53 schreef Aguero het volgende:
[..]
Is het beste er al vanaf? Colombiaanse carrièreopbouw
In het klassement houden. Wat je daar aan hebt vraag ik me af, maar iets anders kan ik op deze manier ook niet bedenken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Meh
Wat was überhaupt het idee met Riccitello?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |