Allemachtig.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:51 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan, honden zijn kutbeesten en helemaal als ze bijten
quote:Op zondag 5 juli 2026 12:06 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Een hond die bijt verdient niks minder dan een rotschop.
Nee Doubledip! Zo’n beestje is angstig.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:21 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Jij bijt niet terug als een hond jou bijt?
Maar als ik angstig ben mag ik toch wel terugbijten?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 00:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee Doubledip! Zo’n beestje is angstig.
Jij zegt tegen een hond die in je been bijt "toe maar angstig beestje, ga maar lekker kluiven"?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 00:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat als er een pitbull/ rottweiler/ herder in je been hangt dat deze NIET angstig is.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 00:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Waar wat zijn ze wel?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 08:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat als er een pitbull/ rottweiler/ herder in je been hangt dat deze NIET angstig is.
En dat schoppen alleen je niet eens zal helpen
Angst is meer bij honden die getraumatiseerd zijn of die je aan het plagen bent of onverwacht schrikt. En dat zijn dan meer de vluchtige snelle 'happen'.
Ik trek mijn been binnen no time terug maar ga hem nooooit aftuigen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 08:53 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Jij zegt tegen een hond die in je been bijt "toe maar angstig beestje, ga maar lekker kluiven"?
Sorry foutje. Ik reageerde op ‘Ik kan je verzekeren dat als er een pitbull/ rottweiler/ herder in je been hangt dat deze NIET angstig is.’quote:
Te beschermend, slecht opgevoed, agressief, gestoord: kies maarquote:Op vrijdag 24 juli 2026 09:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Sorry foutje. Ik reageerde op ‘Ik kan je verzekeren dat als er een pitbull/ rottweiler/ herder in je been hangt dat deze NIET angstig is.’
Maar wat zijn ze wél?
Maar nadat hij had losgelaten had je hem best nog een trap kunnen verkopen toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 09:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Te beschermend, slecht opgevoed, agressief, gestoord: kies maar
Meestal slecht opgevoed want een goed opgevoede hond (zonder verdere neurologische of fysieke problemen/pijn) zal niet bijten.
Oh ik ben een paar jaar geleden gebeten door een herder op straat en ik ben tot de dag van vandaag blij dat ik mijn been NIET weg getrokken heb en doodstil ben blijven staan. Nu had ik enkel diepe gaten door de hoektanden toen hij na 5 seconden losliet. Als ik mij had weggetrokken was het een scheurwonde geworden of was hij misschien gaan schudden of opnieuw gaan bijten.
Weet je zeker dat je een vrouw bent?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 09:15 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Maar nadat hij had losgelaten had je hem best nog een trap kunnen verkopen toch?
Ik ben geen dierenschopperquote:Op vrijdag 24 juli 2026 09:15 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Maar nadat hij had losgelaten had je hem best nog een trap kunnen verkopen toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |