De NOS krijgt subsidie voor Stompie.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:00 schreef Idisrom het volgende:
Jeroen Stomphorst laat Robert Gesink nooit echt uitpraten. Jammer.
Denk dat hij daar juist van genietquote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem van niet, dan wordt hij nog meer opgehemeld in Vive le Remco.
Team van Bora vind ik dan juist niet heel sterk voor deze ploegentijdrit. Top 5 zou al goed zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat hij daar juist van geniet
En de vraag is ook hoeveel kansen op geel hij nog gaat krijgen zolang ze niet met een individuele tijdrit starten.. Acht RB ook niet kansloos, hij zou dat laatste klimmetje ook sneller op moeten knallen dan de afmaker bij Ineos
Nee, maar vond ze in de Dauphine ook al heel sterk, terwijl ze toen op papier een hele matige ploeg haddenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:02 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Team van Bora vind ik dan juist niet heel sterk voor deze ploegentijdrit. Top 5 zou al goed zijn.
Die maken er een uitgebreid trainingsritje van vandaagquote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
Verwachten we iets van iemand van Caja Rujal?
Jose lijkt mij wel een duivenmelker.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:09 schreef DiegoFuser het volgende:
Inmiddels gaat het bij Sporza al minuten lang over de duivensport.
Barcelona is natuurlijk wel de Ironman van de duivensport.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:09 schreef DiegoFuser het volgende:
Inmiddels gaat het bij Sporza al minuten lang over de duivensport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |